chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 hvor lang tid brukte dere på første møte (samtale) hva skjer under den? Sambo skal levere inn sæd-prøve som vi skal få svar på samme dag... er nærvøs.. har time der 15/11
loviss Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hei. Vi hadde time 12.30 å var ferdige 13.30. Så det gikk egentlig ganske kjappt. Vi snakket først fort med en overlege,å så en liten ultralyd. Etter det snakket vi rolig med en sykepleier som fortalte hele prosessen fra start til slutt. Det var egentlig det.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 okay... tusen takk for svar=) Gleder/gruer meg=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 Haugesund=) De virker veeeldig hyggelige der=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2007 jeg er 26 og sambo 35. Jeg har barn fra før men ikke han, så dette blir hans første=)
loviss Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 OK...heldiggen deg,som har barn fra før av:) er dere fra haugesund?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2007 ja jeg har en prins på 4 år=) Vi er fra møre vi, så det blir en litenm kina-reise dette=) hehe, men men, tar det som en liten hotell-weekend=)
loviss Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 ja..skal dere ligge på pasienthotellet? det gjorde vi,det var veldig hyggelig. Alt på en plass. Gru gleder meg også nå...så nå må jeg bare vente på tanta å ringe inn. Håper jeg ikke reagerer så allverdens på medisinene. Overlegen sa til meg at jeg kom til å reagere å blit overstimmulert:s hjelp!!!! Siden jeg er en såkalt slank versjon med pco. Så jeg ville mest sannsynlig bli syk,skummelt synes jeg! men di skulle begynne å gi meg enn mild dose til å begynne med å så øke den ettervert.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2007 Vi skal bo på sas-hotellet. Ja jeg fikk tanta i dag, så vi har samtale om 16 dager og dvs at vi kan starte opp behandlingen 3dager etter vi har vert der om alt går som jeg vil=) Håper det går bra med deg da=) Og at den sitter fast på første forsøk så du slipper å gå gjennom det flere ganger!!
loviss Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 ja håper på det!!! men prøver å ikke gi meg så alt for store forhåpninger,da blir jeg bare skuffa! er ikke første gangen det..hehe. Da starter vi gjerne nesten på likt,jeg gjerne litt senere. Det blir spennende:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. oktober 2007 Det blir kjempe spennende=) Har egentlig veldig store forhåpninger, endelig er hjelpen nær liksom, og det er nok litt skummelt men jeg klarer ikke lavær!! Vil så gjerne kjenne gleden over en voksende baby i magen, et lite nurk som kommerut,min lille prins skal bli storebror=) ÅÅÅÅÅ, nåmå de være våres tur!! Ser dere har og prøvd siden 2005.. samme som oss!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 30. oktober 2007 sorry... nå har jeg bladet i sammen noe her=)
loviss Skrevet 30. oktober 2007 #15 Skrevet 30. oktober 2007 ja prøvd egentlig lenger enn det,har vert ilag med min sambo i 3 år å har aldri brukt piller,men sånn bevisst så har vi prøvd i 2 år. Det er så urettferdig. Men NÅ er det vårs tur!! Ingenting i verden betyr mer enn å bli mamma,det er den største gave! å jeg blir helt ivrig jeg...Kunne ikke blirr mer klar enn jeg er nå. Dette suns jeg vi fortjener. Jeg har en deilig lillesøster på 16 mnd som jeg har vert mamma nr2 for siden hun ble født! men vi vil også ha vårs eget. åsså har jeg to tante onger enegga tvillinger som er 13 mnd. Verdens søteste gutter:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. november 2007 Åh, heldig du da som har så mange små rundt deg ogsa=) Koselig det, og som du sier... det betyr så meget, så vanvittig mye. Jeg har som sagt en fra før og han er mamma`s mest dyrebare skatt, men vil gjerne ha en en/to til med min kjære!! Da blir familien fullkommen!!! Ser for meg oss med en liten til eller to, min som blir stolt storebror, nattevåk, gleder meg til aaaalt, både skrik å tårer å dritt-bleier!!!! Himmelsk skal det bli=) Håper det snart er våres tur=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå