Gå til innhold

Dere store damer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ligger kiloene hos dere?

Mine ligger rundt magen. Jeg er 165cm høy og veier rundt 95 kg, så er ikke av de største.

Problemet mitt er at jeg ser gravid ut, dvs at magen min er stor og til tider litt hard og rund.

Dette skaper ofte problemer når jeg trenger nytt tøy, ser ofte gravid ut, og vil ikke se gravid ut før jeg faktisk er det..

Har dere noen tips til hvordan jeg kan skjule denne magen?

Evt hva slags klesstil som kan gå greit?

(har endelig innsett at den klesstilen jenter på min alder ofte har, burde vært glemt for lengst...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i tunika'r..

Som er lange og dekker det jeg vil dekke...

De tunika'ne jeg liker har snitt under puppa og går utover nedover (på en måte)

Trenger ikke bare å være tunika'r, men også andre overdeler med det snittet;))

Kult, med feks en tights under en lang flatterende overdel??

Skrevet

Jeg elsker tunika og topper med det snitte, problemet er at magen er større enn brystene mine, slik at et slikt snitt, og alle tunikaer jeg har prøvd, bare framhever den "gravide" magen min...

Er liksom så frustrerende når alt jeg prøver av tøy gjør meg "gravid", blir så deprimert av det til tider merker jeg..

Skrevet

Hmm..ok;)

Men de du har prøvd tunika'r som er veldig vide nederst da? Fra kanskje andre avd i butikken en akkurat petit avd? Bib? XLnt? Generous? Kanskje...

Skrevet

Skjørt! Og vide bukser.

Vanlige bukser fremhever ofte magen, mens hvis man har et skjørt som går litt ut, og det starter der magen er størst, så vil man skape illusjonen av at livet smalner inn. Toppene bør da være vide, men ikke for vide, og slutte før skjørtet går ut. Cardigans eller andre jakker eller andre lag-på-lag type klær kan også funke.

Jeg slutta helt med bukser etter forrige fødsel, da fikk jeg en slapp og stor valk nederst på magen som bare ikke ble bra i bukser. Men skjørt var fint! Nå er jeg gravid igjen og er mer motivert for å få magen flat igjen etterpå. Håper jeg klarer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...