Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått positiv EL-test nå i kveld. Har bilett til Køben klokken 7 i morgen tidlig og får med andre ord ikke ringt Stork i telefontiden deres mellom 8 og 10. Har lagt igjen beskjed på svareren og sagt at jeg kommer i morgen, men jeg har jo ikke fått bestilt time. Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du drar og så ringer du når du kommer til Kastrup. Dette går fint. Lykke til.

Skrevet

har gjort det samme flere ganger. Har bare ringt eller gått innom dem når jeg har kommet ned som chaimae skriver. Man får alltid time.

Skrevet

Har de dårlig tid så kommer du deg kanskje fortere ut derfra og slipper unna pling-plong musikken jeg hører de har der, he he. Kos deg i Danmark og gi oss en oppdatering.

Skrevet

Tusen takk for svar. Har ikke behov for pling plong musikken, nei. Greit å komme fort ut og inn. Nå vet jeg jo hva jeg går til. Tusen takk for svar.

Skrevet

Det værste som kan skje er at du får time sent på dagen, men de holder oppe til alle som trenger det er inseminert. Selv har jeg måttet bytte til et senere fly for å komme meg hjem et par ganger, men det er jo ikke så nøye så lenge du får dine edle dråper ;-)

Lykke til i morra! =D

Skrevet

Jeg ringte som foreslått da jeg kom til Kastrup litt over 8 og siden jeg hadde ringt og lagt igjen beskjed på svareren hadde de holdt av time til meg klokken 11:45. Bestemte meg for å prøve Metroen siden jeg hadde så god tid og det gikk bra, med unntak av forsinkelser. Satte med på klinikken med en bok og traff dessuten et par fra Bergen som allerede har et Storkebarn og hvor de skulle prøve å få nummer 2. I tillegg var det en jente fra Oslo der. Norsk dag på Stork. Kom inn klokken 11:50, var ferdig 12:05, ble liggende i 10 minutter (gadd ikke mer;-) og tok Metroen ut til Kastrup igjen. Kom til Kastrup 12:40, sjekket inn og rakk 13:10 flyet hjem. Må innrømme at jeg sank ned i flysetet og sovnet. Alt i alt en veldig hektisk dag, men forhåpentligvis har det fungert denne gangen. Kryss fingrene, jenter.

Skrevet

Så bra at alt gikk så knirkefritt :o)

Nå er det bare å krysse alt som krysses kan xxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Lykke til!!!! Det blir spennende 14 dager... . Det er hyggelig å treffe andre nordmenn i samme ærend ved Stork. Var faktisk så heldig da jeg var nede første gang, og da vi alle tre hadde god tid gikk vi ut og spiste lunch. Det gjorde meg utrolig godt å treffe andre i samme situasjon den gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...