Gå til innhold

Sutring


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som sutrer over kvalme, hodepine, svimmelhet, murringer, stikkinger etc.: SKJERPINGS!! Dere er faktisk gravide og med symtomer "to prove it". Selvom det oppleves kjipt er dette faktisk prisen noen må betale for å få et barn. I lys av mye annet er det en utrolig liten pris å betale også, så bit det i dere.

 

Hilsen gravid som også er kvalm, svimmel og livredd - men som faktisk og tross alt gleder seg over å være gravid fordi hun vet at dette ikke er en selvfølgelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg. Det virker som om mange her inne forventer et svangerskap uten noen form for komplikasjoner eller ubehag.

Jeg har hatt mange plager, men er så takknemlig for at jeg faktisk ble gravid og får gleden av å bli mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, jeg mener nå at det må være litt lov å ha det begge veier?? At selv om man er superglad for at alle symptomer viser at ting går rette veien, så må man få lov å be om litt sympati for at man er dårlig?? Enkelte føler seg jo helt elendige og møter kanskje ingen forståelse andre steder...

Jeg er glad for hvert lille symptom jeg får, men kan samtidig føle med andre som kanskje bare trenger å snakke om det...

 

Kanskje hvis man ikke ønsker å lese om dette så er det jo bare å la vær å klikke på de innleggene......... ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere, jeg synes faktisk at det skal være lov til å klage her inne på ubehagelige svangerskapsplager. Uansett om graviditeten er sterkt ønsket så betyr jo ikke det at man synes det er tipp topp å føle seg syk i ukesvis, for det er jo noen som faktisk er det. Og jeg klager ikke til andre rundt meg, så jeg synes det er fint å ha en plass der man kan snakke med andre som vet akkurat hvordan du har det. Jeg kan godt være empatisk selv om en graviditet ikke er en sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lille vene, det må da være lov å klage litt!! Om noen plages med kvalme,svimmelhet osv. - ja kom med det!! Her er vi alle i samme båt og det kan være greit å lufte seg innimellom. Selvfølgelig er disse plagene vanlig, men for mange er dette første gang de føler seg så dårlig. La vær å les sutreinnleggene da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jeg enig med faktisk, titter inn her litt av og til etter som jeg har hørt til her 4 ganger men mistet hver gang med at jeg har blødd i mange uker hver gang..kjenner at misunner alle som er kvalm og har de rett symptomene..men selvsagt er det litt lov og klage litt men ikke gjør det til så mange andre rundt som kanskje ikke er like heldige..jeg kjenner kroppen vrenge seg når noen sier de har det så følt fordi de er så kvalm eller føler seg så opplåst etc.. det er et sunnhets tegn og hører til et svangerskap, noe som blod ikke gjør:-( men lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello jenter! Det mà vàre lov à dele erfaringer om de fòrste mnd i en graviditet! Det er jo de mnd fòr man forteller det til sà mange og det er veldig forskjell pà hvor dàrlig man blir. Noe spyr bare en gang pr dag...men jeg spòy sikkert 5-6. Men jeg var utrolig lykkelig for à vàre gravid for det...kjàre dere. à bli mor er det stòrste som fins og tenk pà alle de som ikke kan fà barn.....sà del erfaringer men ikke klag over det...det er jeg enig i. Lykke til alle sammen. Kvalmen varer ikke evig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns faktisk det er ok å høre at det er flere som sliter litt med div symptomer.. Kanskje kan jeg få noen råd for å dempe kvalmen osv.. Tema her er 1 trimester og da er det naturlig at en del blir dårlige.. Og selvsagt er vi like glade som deg over å være gravid, selv om vi ønsker å finne støtte og tips fra andre som har det likedan..

Har vært gravid før og hadde ingen plager i det hele tatt.. Nå er jeg ca 9 uker på vei og formen har vært elendig.. Og automatisk lurer man på om noe da kan være galt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelige ikke hvem som tror de sitter på definisjonsnøkkelen til ett godt innlegg. Kan man ikke simpelthen snakke om det en ønsker i alle trimesterene. Om en ikke vil sette seg inn i noe, så er det da ganske enkelt å bare la være å åpne slike innlegg.

Vi er ulike mennesker alle sammen. Vi lurer på ulike ting og blir også bekymret og beroliget av ulike ting. Kognitivt er vi alle i en alder hvor vi innehar evner til empatisk tenkning, så om en ikke er interessert i noe selv; forstå at andre kan være det.

Å legge ut slike innlegg som HI er virkelig bare for å ha noe å krangle om og fullstendig uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...