krysser fingre og tær! Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hører at det er flere som har måtte avbryte forsøk pga nettopp det. Hvor tynn var livmorsslimhinna deres? Jeg venter nå på el, for å komme i gang med fryseforsøk. Når jeg var på ul på dag 9 var hinna på 6mm, mens den egentlig burde ha vært på 7. Jeg har aldri hatt noe problem med tykkelsen før, så jeg ble litt overraska. De har ikke sagt noe om at jeg må avbryte, men tenker at jeg ikke kan være for sikker.
Trondheim 74 Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Min har ikke vært over 6mm. Den var 6mm på første innsetting etter egguttaket. 6 er vist minimum av hva den bør være... Det optimalet er rundt 10mm tror jeg. Din kan nok enda vokse frem til uttak og innsetting :-) Det går nok bra, lykke til
lillelilly Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg måtte avbryte forsøket med slimhinne på ca. 6,5 mm. Har tidligere hatt tykkere ved de 3 andre fryseforsøkene, så da vet de jo at den kan være mye bedre. Jeg har også hørt at det optimale er 10 mm. På dag 9 har du jo fortsatt mange dager du kan gå på Progynova, så den blir sikkert tykk nok. Lykke til!
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Livmorslimhinna må være 7mm eller mer ved fryseforsøk, og det skal ikke være folikler som er over 10mm. Jeg har mått avbryte et par ganger på grunn av folikkelmodning....... Krysser fingre og tær! : du er jo på dag 9, så et par dager til på progynova og ny UL så får vi håpe at slimhinna har vokst.
krysser fingre og tær! Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Nå går jeg ikke på pregynova... Alt er i naturlig syklus og uten hormoner. Ikke folikler på over 10 mm? Mine var nå på 16mm på dag 9 og fikk beskjed om at de burde være over 12..
Trondheim 74 Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Hei igjen... Ville bare si at jeg også er i gang med ett forsøk i naturlig syklus nå. Jeg skal ha første UL på tirsdag... Jeg er veldig spent på hvordan dette går, i og med at slimhinna har vært for tynn de 2 siste forsøkene. Og på grensen første gangen, som ble misslykka. Vi får se hvordan det går :-) Trondheim74
Fanny74 Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Hei Trondheim74! Eg ligger helt likt i løypa som deg, skal også ha i naturlig syklus og sliter med tynn livmorslimhinne. Er bekymret for dette, og skulle ønske det var et vidundermiddel for å få orden på dette. Skal på UL på tirsdag, håper på innsetting på fredag:-) Vi får følge hverandre!
Trondheim 74 Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Så bra å møte noen som er likt og har samme problemet :-) Har du prøvd flere gange? Har du fått noen tips for å bedre slimhinna? Vi må holde kontakten ja. Hvor holder du til? Klæmz
purple Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Hei. Har hatt frys i naturlig syklus selv. Da jeg tok første ul var sliminna på 7.5 og folikler to stk på 15. Tok ny ul etter noen dager og da var slimhinna 9.5mm og folikklene 17 og 18 mm. Fikk da beskjed om å sette eggløsnings sprøyta samme kvelden. Jeg ble gravid på dette forsøket. Tror ikke du skal bekymre deg, for slimhinna di vil vokse seg ennå mer i dagene som kommer. Det er det follikelen du har pågang som sørger for....østrogenet vettu. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå