Gå til innhold

har blødd i hele dag..nå er det vel slutten


☆twinkle twinkle

Anbefalte innlegg

noen som har noen oppmuntrende ord?Har grått å ligget på sofaen hele dagen..Blør mindre enn med mens men har menssmerter..kjenner ut som kroppen kvitter seg med noe ja,,,men jeg håper at det er en igjen der inne...mamma trøsta litt med det men er det noen andre som har hørt lignende? er sinnsykt deppa... så er jeg bare fem uker på vei så jeg tør ikke ringe lege .redd for å bli avvist der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da.. stakkars deg! Ikke godt å ha det slik nei... Har hørt om damer som har blødd som en foss og likevel gått greit, men ring legen din du! Legen kan IKKE avvise deg fordi du er "bare" fem uker på vei. Da vil du få svar og hjelp og kanskje tilbud om innvendig UL for å sjekke om det er noe inni der enda... Noe som er veldig greit å få vite!

 

Masse masse masse lykke til....

 

Hilsen en som vet veldig godt hvordan du har det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og skjønner ikke helt hvorfor det ble underskrevet med anonym der, for jeg er jo oline brumm.. men men...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk for svar:) Hjelper å få litt støtte.Føler legen min har så dårlig tid og han engasjerer seg ikke akkurat..Jeg nevnte for han forrige uke (IKMD) at jeg trodde jeg var gravid, da sa han vent TI dager å ta en test så finner du det ut..

 

.Mannen min har gått seg en tur ..han ble helt paff da han hørte at jeg var i 5 svangerskaps uke..Han syns det var langt på vei han:) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Jeg blødde ca 2 spiseskjeer da jeg var i uke 6 med menssmerter. Men det har ikke skjedd noe enda er i 11.uke nå og føler at det har gått bra! :-) Har jo også lest om de som har blødd masse og så har det gått bra. Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuusen takk for svar! Kjenner at håpet stiger! Du er heldig da, Anita som snart er over den 3 mnds "grensa"! Lykke til du og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da høres det ut som en lege som ikke vil være helt grei nei.. Skal jo ikke være sånn!!!! Har du mulighet for å bytte lege?? Er et bra tidspunkt å gjøre det på i så fall, for tenk å komme til en surpomp når du er 8 uker på vei å kjempekvalm!! :) Ja jeg har småblødd litt selv (også mistet før...) så jeg vet godt hvordan du har det. Og sett nedover sidene her at det er mange som blør! Særlig i de ukene vi er i nå (5-6 uker) så det er bare å krysse armer og bein her:) Legen som jeg var hos idag sa også at han syns det var MYE bedre at man krevde å få komme på UL når man var så bekymret istedenfor å ligge hjemme og være nedfor og redd... STÅ PÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...