Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Dette innlegget hører vel til fødselspengedebatten..MEN.. jeg blir GAL av i ikke kunne få et svar som er riktig!!!! Kanskje noen her inne vet?? har en dårlig betalt jobb og har utbetalt 13500 pr.mnd får jeg som enslig forsørger utbetalt fødselpenger f.eks i 10 mnd hvis jeg velger det(dvs.13500) i tillegg OS på 4000; pr mnd (i 3 år)og i tillegg til dette 1940;pr.mnd i dobbel barnetrygd? tilsammen blir dette ca.19500: inn på konto pr.mnd STEMMER DETTE? Er SÅÅÅÅÅ forvirret om mine rettigheter som blivende alenemor...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Under permisjonen har du rett til full lønn hvis du velger 10 måneder. I tillegg får du dobbelt barnetrygd og et eller annet beløp i barnebidrag. Hvis det ikke er en far inne i bildet får du et fast beløp i barnebidrag fra NAV, som jeg ikke kjenner. Når barnet fyller ett år kan du i tillegg få kontantstøtte hvis du ikke har barnehageplass til barnet. Jeg ville ringt NAV og bedt dem gjøre konkrete beregninger sammen med deg for din situasjon. Se evt hjemmesiden deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå