Gå til innhold

Er kvoten brukt opp eller??

Anbefalte innlegg

Jeg registrerer at så mange føder før termin for tiden. Og mange som har termin omtrent samtidig eller ETTER meg har født!

Statistisk så betyr det vel at sjansen er stor for at jeg går over da tenker jeg. Hmpf!!!

Hehe, jeg begynner å bli litt utålmodig jeg og er så spent hver kveld når jeg skal legge meg, på om det er siste natten hjemme uten baby på rommet!

Noen andre som er spente på nettene for tiden??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10779480-er-kvoten-brukt-opp-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 11 dager igjen, så skal vel ikke klage men...er bare så SPENT!

Spent på hele opplevelsen bare, forløpet og fødselen og det hele. Hvis det starter med at vannet går kommer jeg til å hyle av glede og danse krigsdans for så å få fullstendig panikk for hva som venter tenker jeg...

Krysser fingrene for deg ihvertfall da ,o)

Jeg har også tre dager til termin, virker som om ett eller annet er på gang, men ikke slik at jeg våger å håpe på noe ennå...

Slimproppen har i hvert fall tatt turen ut, så da gjenstår bare babyen ;o)

Ja huff, begynner vel egentlig å bli ekstremt utolmodig nå... Og samboer er ikke stort bedre ;o)

Gleder oss så ekstremt til å få den lille i armene, og senga står ferdig oppredd på rommet vårt... Snart blir vi tre stykker der, og det kan skje når som helst :o)

Gjest 5 andre

Tja. Har 5 dager til terminen, og skal nok ikke føde med det første. Ikke noe som tyder på det i alle fall. Synes oxo det er mange som føder før terminen, heldige dem.. :-) Er desverre veldig utålmodig nå. Har fått høre at når det gjelder to tette, ja da kommer babyen gjerne før terminen. Pjokken er bare 14 mnd, så jeg håpte at det skulle være noe i det. Han ble satt igang 15 dager etter TUL, og tror det blir slik denne gangen oxo. Har mye kynnere om natta, og må innrømme at jeg håper det snart skal gå over til rier. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...