Gå til innhold

Hvordan fortalte du de på jobben at du er gravid???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for meg var det ganske enkelt, jeg røykte vanligvis og plutselig røyka jeg ikke mer, dagen etter jeg hadde funnet ut at jeg var gravid spurte så klart sjefen om jeg skulle være med ut å røyke, jeg ble med ut og sa jeg hadde sluttet, da fikk jeg svar når skal du ut i permisjon ;) hehe

da var jeg bare 5 uker på vei, men det kommer så klart på om du kommer godt overens med sjefen.

bare be om å snakke med sjefen og si det rett ut. det er ikke noe å grue seg til eller det skal ikke være vanskelig, det er livets gang og være gravid og det er alle sjefer klar over. lykke til ;)

Jeg hadde omtrent tiltaksplan og stillingsbeskrivelse for utlysing klar da jeg slapp bomba i dag (10+1). Det er bare et år siden han sa at dette var det værste som kunne skje, og jeg fikk også barne-spørsmål på intevjuet i sin tid. Men han ble jo bare rørt og glad jo, og sa at dette skulle vi fikse og at det kunne bli en vinn-vinn-situasjon. Fine greier, for nå ble jeg veldig lettet og kanskje blir det lettere å fokusere på jobb framover :) Lykke til med å fortelle sjefen gode nyheter, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...