Gå til innhold

Noen som vet????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

altså.. sambo klarer bare å få utløsning når vi har sex med kondom.. så da lurer jeg på om jeg kan bruke sæden i kondomen etter at vi har at sex å prøve å gjøre meg selv gravid på en slags måte.. vi ønsker oss barn begge to, men får det bare ikke til uten kondom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan dere ikke bare klippe et lite hull i tuppen på et kondom da? burde jo funke det... ellers så tror jeg at det skal gå bra å bare hehe "smøre seg inn" :P nei jeg vet ikke... kan du ikke ringe en jordmor eller noe da? trenger jo ikke være en som vet hvem du er eller noe... bare en som kan gi deg et mer presist svar kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan faktisk funke det. Men du må ikke lure noen på denne måten, selvsagt. Det er en kjennsgjerning at kjente basketballspillere o.l. vanligvis tar med seg de brukte kondomene etter one-night stands, fordi enkelte kvinner har blitt gravide ved å helle innholdet inn i skjeden. (Ugh!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller feks inseminere. Ikke uvanlig å utføre på egenhånd i egen heim. Spør på Apoteket etter innsprøytningsdel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes stress ut men veit det går, hadde ett eksempel på det i en juss oppgave fra skolen, den var tatt fra en farsskapssak for en stund tilbake så ja er fult mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...