Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er vår søknad om ivf sendt til Rikshospitalet og dette er jo fryktelig spennende da. Noen som vet hvor lang ventetid det er der? Hvor lenge må vi vente før noe skjer? Hørte at man også kan gjøre dette i Porsgrunn, men valgte riksen pga kortere avstand. Vet ikke om det er kortere eller lengre ventetid der...

Håper noen har noen gode råd! Er forresten forberedt på laaang ventetid, så har ingen forhåpninger om at dette skal gå i superfart!!!

Ha en god kveld alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. vi har søkt i porsgrunn, der er det 7mnd ventetid hvertfall. vet ikke hvor lang tid det er på riksen. spennende tid fremover ja. ja man må forvente lang vente tid .

Skrevet

Hei,

er ikke på Riksen selv, men et tips er å ringe en gang i blant. Vi var heldige og fikk en avbestilt time. Smatt derfor 2 mnd fram i køen. Planen var utredning i august, men kom inn i juni :)

Mas, mas, mas! Det er mitt råd!

Skrevet

dem blir ikke sure de damene da? hvilket sykehus er du på?

Skrevet

Jeg mener å ha hørt her at flere sier at det ikke er ventetid på Riksen nå... Håpe noen av dem svarer deg.. Selv har jeg søkt Porsgrunn, og der er det vissnok rundt 7 mnd..

Skrevet

Hei!

Tusen takk! Ser ikke ut som om det er så lang ventetid likevel, men får vel bare være tålmodige for det. Er litt spennende dette her og flott at det er egen gruppe for sånne som oss!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...