Gå til innhold

Tida går så seiiint :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heia!! jeg syns tida går kjeeeeempesakte!!!! gleder meg bare til den dagen jeg skal fortelle barna mine at de skal få en bror eller ei søster, og at jeg forteller det til de nermeste i familien :o) jeg har temin 27.juni. har du fortalt det til noen?? har allerede begynt å vises litt..

vi har fortalt det til våre foreldre og søsken, men ingen fler. gruer meg litt til å fortelle min mormor, hun har lagt opp hele løpet for meg,, med studier, jobb og barn når jeg er 25, men så er jeg nå 21 og 7 uker på vei.. Ja ja, hun får ta det som hun vil, vi bor ikke akkurat sammen så jeg slipper eventuelt sure miner.. :) neida, det går nok bra..

Men, buksene begynner å bli stramme!!! tror nesten jeg må ty til gravid-bukser snart - og det er ikke på grunn av reka tror jeg ;)

hva med dere?? fortalt det til noen?

Går alt for sent..... Jeg har termin 21 juni og synes det er en evighet til enda :-(

Her vet foreldre, søsken og maaaange andre det.... Er et prøverørsbarn og risikosvangerskap så ikke enkelt å skjule det akkurat...

Dette blir vårt første dersom det går bra denne gangen!

Ja, det går så seint! Er like stort hver tirsdag når jeg begynner på ei ny uke. I dag feirer vi med farris og eplemost, 7 uker på vei! :) Håper så inderlig dette går bra! Har fortalt det til hele verden jeg (nesten da..) Skulle det skje noe, er det fint at våre nærmeste vet om det. Dette er jo naturens gang!

Annonse

hei lillekikki :o) vi har ikke fortalt det til noen enda,men har sååå lyst!! er bare 6+2 idag termin 27.juni,så jeg syns det er litt tidlig. men gleder meg :o) håper jeg klarer å holde meg til jeg er 9-10 uker på vei . når har du termin? " sommerbarn"

ÅÅ jeg er så kjempe enig med at tiden går sent (",) tre mnd virker som en hel evighet til... og så er jeg ikke den beste til å holde på sånne spennende hemmeligheter som dette. jeg gleder meg sånn til å fortelle det til allesammen

Joda, tiden går veldig, veldig seint!!

Vi fikk vite om dette underet når jeg var 6 uker på vei. Det er nøyaktig 3 uker siden nå, og selv om vi bestemte oss for kun å si det til foreldre og søsken, så har jeg lekka litt... Ikke så masse, bare litt...

Og jeg GLEDER meg stort til å fortelle det til ALLE!!!

VI SKAL HA BABY :)

Jeg har også termon 29 juni:) Jaaaa tida går så utrolig sakte!!!!

Skal til første legetime om nøyaktig to uker i dag. Gleder meg. Er det noem som vet om legen kan se om barnet har det bra på første kontroll?? Har ikke bestilt tidlig UL. Hadde vært innmari deilig å bare fått vite at hjertet slår og alt er normalt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...