*Mysillen* Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 åssen går dere da? noen bivirkninger?
*Mysillen* Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2007 er det ingen andre som skal til pers i uke 45?????
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Joda, jeg er fortsatt i rute for uke 45. Skal på UL på fredag, og er litt spent på hva jeg får beskjed om da (siden dette er første gang). Ellers, så sliter jeg mest med at jeg fortsatt er veldig sliten. Merker litt vel dramatiske humørsvingninger innimellom, men heldigvis ikke så mye av det! *bank i bordet*!
*Mysillen* Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 Ja UL på fredag her også...Får vel prøve meg på en aldri så liten BIM pause igjen etterpå..hehe! Mye sliten jeg også...Sist gang så følte jeg meg veeeeeldig oppblåst...Det har gitt seg nå...Nesten så jeg blir bekymra for om det er noen egg der inne som vokser i det hele tatt...Men en får bare vente å se...Ta ting litt som dem kommer...Ikke noe vi kan gjøre alikevel liksom... Håper humøret mitt og håpet kanskje bedrer seg litt snart da...Er så kjipt å gå rundt å være sur å lei hele tiden liksom...
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 I morges var det plutselig tomt for spray, før jeg var fedig med å krysse ut doser. Ja, dav ar det en fordel å bo i Oslo, for da kunne jeg stikke innom apoteket på vei til jobb, og da fikk jeg jo tatt spraydosen min nesten til tiden likevel. Ellers kjenner jeg at jeg stresser litt for mye om dagen. Vil så gjerne være ajour på jobben , slik at det ikke hoper seg opp for mye når jeg er borte ifbm. uttak og insett. Men i dag måtte jeg bare inse at det får gå som det går *puh*. Så ivkeld skal jeg nå stresse ned, og hvile ut sikkelig!
spretten Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Hei jenter! Da er det UL i morgen... det er det vel for dere også? Har hatt litt bivirkninger av sprayen, men blitt bedre nå. Jeg er nå sinnsykt bekymret for at jeg ikke har store nok egg, eller rett og slett ikke har noen i det hele tatt. Har litt stikkinger i magen noen ganger, men trodde jeg skulle kjenne mye mer til det. Blir helt skjelven av å tenke på at noe har gått galt. Hvordan er det med magen deres? Har dere mye smerter?
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Jeg har ikke merket noe i magen min i det hele tatt. Føler at alt er som "normalt" der. Så det blir spennende å se ved UL i morgen hvordan ståe egentlig er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå