Gå til innhold

Andre med termin i desse dagar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg hadde ul-termin i går (menstermin 20.10.), og ventar spent på nr. 2. Er veldig fornøgd med vekta, er 8kg over startvekt og håpar ikkje det kjem så mykje meir før ungen er ute. Gjekk 15 dagar over sist, og synest å huske at det var dei to vekene etter termin som var verst, når det gjeld vekta.

Eg har masse kynnare, til tider såpass ofte og vondt at eg har begynt å ta tida, men så dabbar det av igjen. Det er vel berre til å smøre seg med tålmodighet :o) Håpar fødselen startar av seg sjølv denne gongen (blei sett i gang pga overtid sist), men magen min er visst ein fin plass å vere...

I alle fall gleder eg meg skikkeleg til fødselen, håpar den går like greitt som sit. Lykke til til andre som har termin sånn ca no :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 12 dager igjenn og gått opp 17 kg, og kan vente meg en pjokk på 4200 til termin så håper han kommer litt før ;-)

Skrevet

I dag er jeg på dag 10 etter termin!!

Huff, begynner å bli litt lei ja, men er egentlig i forunderlig fin form! Er nok mest sliten psykisk tror jeg, vil jo gjerne bli ferdig med å være gravid snart også få hilse på knøttet. Pluss at jeg sover dårlig om natta da... Ikke så farlig det heller når sofaen finnes på dagtid =)

Blir igangsatt fredag kl 8 hvis ikke naturen greier å ordne opp på egen hånd... Ble igangsatt 2 uker før sist, så tanken på å føde i "kontrollerte former" på sykehuset er betryggende syns jeg. Hadde en veldig fin opplevelse sist gang i hvertfall.

Sender over litt av fødestøvet mitt til dere andre ******************** men velger å beholde litt for meg selv også =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...