Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Lurer pà om det er mulig à gà fra permisjon til permisjon? blir jobbing bare i 2 mnd fòr jeg skal ut i neste permisjon. ogsà fàr jeg krysse fingrene for at kontantstòtta forblir...hehe!!!
oslo75 Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 det går fint. de to månedene må du jo enten jobbe eller være sykmeldt da. Lykke til:-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Samme her..min permisjon er ferdig i mars no og starter på igjen i mai..men jeg skal sykemelde meg for og få penger de mnd i mellom der..fikk faktisk det rådet av ei som jobber på nav.Har ikke fast enda men kan få 50%nå og da taper jeg en del penger så det blir som hun på nav foreslo til meg.Håper kontantstøtta blir her og.
luckymam Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Oi da fàr du like tett som meg da:-) hehe morsomt at vi er 2. Lillegutt blir storebror fòr han blir 1 àr. bare noen dager som skiller bursdagene dems
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Ja det blir bare knape året mellom de...blir spennede tid framover ja.
luckymam Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 hehe...ja lykke til da du og! Skal si det vil bli stritt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå