Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg hadde utskraping for 8 uker siden. Å har tatt jevnlige hcg prøver som har gått sakte nedover. For 1 uke siden var den på 32 så steg den til 43 den 26/10, men i går 29/10 var den på 40. Skjønner ingenting. Er på min 22 dag i syklus. Har fått ømme bryst igjen, bruker ikke å ha det. Hadde eggløsning rundt dag 12 tror jeg ifølge eggløsningstest. Er så frustrert! Trodde jeg var gravid ijen!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Det er visst ikke så lurt å prøve igjen rett etter SA..........
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Var det mistanke om blæremola siden du har målt så mange ganger etter utskrapningen? Du er neppe gravid - du bør vente til du er helt negativ i verdier (under 5) / tester negativt på stix før du prøver igjen. Det er mindre sjanse for å miste + lettere å holde orden på termin dersom du venter til du har blitt negativ / har hatt noen sykluser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå