Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hadde vært morsomt å følge noen denne gangen også Hehe... alltid litt gøy å "sammenligne symptomer"
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hei! Jeg tok siste pille i dag (onsdag), så er ikke så langt foran deg... Dette var min første pergo kur, og har ikke hatt noe særlig bivirkninger, heldigvis!!! Var ganske spent på det, har hørt så mye om de forferdelige bivirkningene man fikk av pergo... Jeg hadde ikke EL hver syklus, så håper enkel pergo hjelper, og at det klaffer på første kur! Det hadde vært noe det! Hehe. Har du prøvd pego før? *håper spiren sitter hos alle slitere denne pp*
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Oj! Litt feil, skulle stå at jeg tok siste pille i dag tirsdag... Er litt surrete av meg... Skulle sikkert lagt meg for lenge siden...
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Har hatt en pergokur tidligere, men det passet litt dårlig med el og lap Hehe... El kom nemlig tidligere enn jeg hadde forventet. Så nå prøver vi igjen Og klaffer det ikke denne gangen har jeg muligens tenkt å ta en ny kur neste måned. Eller er det dumt? Har jo lest at mange ikke har pausemåned mellom kurene
Miss Dynamite Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 var ferdig med min første pergo kur nå på mandag.. Og hadde desverre en del bivirkninger..!! ( hatt sex hver dag, unntatt igår,og igår kom det eggehvitt akti utflod, som viser seg å være slik for at spermiene ska klare seg (ræva til å forklare) men har den utfloden idag også, så idag ska jeg hoppe på!! har jo hatt dette slimet før, men aldri klaffet, men nå, etter pergo er det første gang jeg kjenner at det stikker i livmor/eggstokk! ble vist på UL at jeg hadde visst ikke noen egg på høyre eggstokk, men idag stikker d masse på venstre, hvor vi så eggposer :) Og dette er første mnd(prøve mnd) etter endometriose operasjon :D
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg skal ikke ha pausemåned mellom kurene. Dette var en enkel kur, og dersom jeg ikke får en god EL, så blir det dobbelkur de to neste syklusene. Hvis jeg ikke blir gravid på disse tre kurene blir jeg sendt videre fra fastlegen til gynekolog... Håper så inderlig at det klaffer, for har vært nedfor siden jeg var hos legen sist. Er kjipt å gå rundt og være trist hele tiden... ;o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå