Gå til innhold

Vekt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som er rundt 1.70, hvor mye veide dere før dere ble gravide? Litt redd for å få slengt i trynet at jeg er feit av legen. Hehe :) Er ikke noen sylfide akkurat. Veier 79 kg.

Gjerne vær anonyme, det er jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 1,70 og veide 78kg da jeg ble gravid ;)

 

Forrige gang veide jeg 125kg når jeg ble gravid... og da fikk jeg høre det av leger og jordmødre... så nå får jeg nok ikke høre noe... vi er jo ikke feite!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1,75 høy og veide 67 da jeg ble gravid. Er i uke 8 nå og veier 71 kg... Ooooooops!! *rødme*rødme*

Skjønner ikke helt hvorfor, jeg spiser ikke noe mer nå... men kroppen har føltes pre-menstruell-tjukk siden jeg ble gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

172 cm. og 72 kg. da jeg ble gravid. I uke 25 i dag og har lagt på meg 10 kilo. Er ikke veldig usunn, men har ikke energi til å holde meg i aktivitet. Satser på å ta et tak hos Grete Roede og SATS etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164 og veier ca 85, men er ikke feit fordi ;-) Ja jeg har noen kilo for mye, men min lege har ikke nevnt dette i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 177, veier 90 kg, og har ikke fått en eneste kommentar av noen om vekta mi. Jeg er sunn og frisk på alle måter,så da tror jeg ikke de bryr seg noe om hvordan vekta er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jer er 176 og 90kg...er ikke vet her heller..men har litt mage etter siste svangerskap men det er jo ikke så lenge siden eller..lille mann er kun staks 6mnd.Men la på meg 6kg og gikk ned 14..så var 98kg før jeg ble gravid siste gange..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...