Gå til innhold

Dere som har barn på 3mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte ammer dere sånn ca? Her går det som regel ca 2-3 timer mellom hver amming. Er dette ofte? På natta går det lenger tid da. Da ammer jeg han kl 20 og så sover han til ca 3 og så til 7.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer hver 3-4t, innimellom opptil 5 timer. på dagen har hun en lang blund på 4-5 timer, og så en på 2-3 timer.

Hun får siste måltid før jeg legger meg, ca 2330.. Da sover hun til mellom 05-07. så til mellom 9-11, avhenger på når hun får det første morgenmåltidet. Hun er 3mnd og vært på kontroll idag, 6230gr.

Skrevet

personlig ville jeg synes det var litt ofte å amme oftere enn hver 3. time når babyen er over 3mnd, men er jo sikkert mange som gjør det :) Ikke sikkert babyen får i seg så mye v hvert måltid da, noe som gjør at den blir fort sulten igjen kanskje. :)

Skrevet

Ammer også så ofte fortsatt, men det var enda oftere før. Passer på å tilby begge puppene, hvis hun tømmer begge kan det gå litt lenger tid til neste gang.

Skrevet

då jenta mi var 3 mnd( 3 mnd siden) så ammet eg henne minst 1 gang i halv timen, minst!! derfor måtte eg begynne fast med mme i tillegg til mm.

Skrevet

Ca 2 timer mellom på dagen, på natten sover hun fra 1900 - 0300 uten mat og så spiser hun kl 0600 og våkner ca 8 for mer mat.

tror det er helt vanlig jeg

Skrevet

Jeg ammer min 3,5 mnd gamle jente ganske ofte.. På morgenen hver 2. time, så kan det gå 3 eller 4 timer midt på dagen, så er det nesten hver time på ettermiddagen til hun legger seg kl. 19 så en gang på natten ca. 24 eller 1 og så igjen ca.. kl. 6...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...