Gå til innhold

Noen her med hyperemesis gravidarum/ekstrem svangerskapskvalme?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kommet hjem fra 4 døgn på sykehus. Etter en uke med veldig mye oppkast og lite inntak av mat, var jeg så uttørket og dårlig at jeg måtte legges inn. På sykehuset fikk jeg intravenøs væske med kvalmestillende som hjalp etterhvert. Nå er jeg heldigvis kommet hjem, men uheldigvis i full gang med oppkast igjen. Godt å ha åpen retur til sh.

Noen som sliter med oppkast og kvalme utover den "normale" morgenkvalmen???

Fortsetter under...

Heisann...

Æ har vært forferdelig kvalm i 5 uker no. Og d vil ingen ende ta.. trudde at æ va blitt bedre , men begynnte å kaste opp på søndag... e ikke mye, men e kvalm hele tia og e sengeligganes. Kaste ikke opp bare på mårran, men gjennom hele dagen. kjedelig, når æ egentlig burde være på skolen... men klare no å holde på litt mat, heldigvis!

Huff, kjedelig å høre at du e så dårlig, mamma har hatt 2 svangerskap der ho har vært like dårlig som dæ... må være grusomt!

Go bedring t dæ :)

Huff, det høres kjent ut.5 uker er lengre enn jeg har hatt det da. Faktisk tror jeg at det hadde gått bedre om jeg bare kastet opp, det er faktisk den evinnelige kvalmen som tar knekken. Er du enig?

Klarer du å holde på all mat, eller er det noe som er bedre enn annet? Ser ut til å gå bra med litt kokt ris her i kveld :) Hvor langt er du på vei? 7+5 her...

God bedring til deg også!

jepp, har nok vært mer eller mindre kvalm i 5 uker... når man først tror den e borte så har den kommet 100 gang tilbake... :(

Og ja, den kvalmen tære skikkelig.. d e så tungt...

Klare å holde på en del mat... spis mye forskjellig, men e jo nån ting æ ikke vil ha, som løk, kjøttdeig og pølser bla. :)

Håpe du klare å holde på maten no :) Tvi tvi ;)

Æ e forresten 10 uker på vei no :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...