Gå til innhold

Noen andre som har termin ca 15. juni?


Lykkeli!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge min beregning så har jeg termin den 15 juni, men legen var litt usikker så satt den til 23 juni, får vite nærmere på ul. Legen regnet fra den siste blødningen som varte 1 dag, som jeg tror kan være feste blødning... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har termin 18 juni :)

var på tidlig utlralyd i dag og fikk se hjerte slå :)

var gravid med tvillinger i mai men der sluttet hjerte og slå i uke 9 så måtte ta de bort . er 7 + 2 nå så håper alt går bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge mine egne beregninger har jeg termin 20.juni:) Ikke vært hos legen ennå, så får se om den blir justert...Jeg bor i Bodø. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 19juni... hvordan er deres form? jeg er ikke kvalm heldigvis. imitt forrige svangerskap var jeg veldig kvalm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var virkelig trist å høre at hjertet til tvillingene sluttet å slå i uke )... Men godt at du er gravid igjen nå, vi krysser fingrene for at det skal gå bra denne gang!

 

Men hvordan oppdaget du at hjertet slutta å slå?

Jeg skal til min fastlege førstkommende fredag, og jeg er redd for at noe skal være galt, som f.eks at hjertet har slutta å slå...

 

Håper det er ok at jeg spør et så nærgående spørsmål. Hvis ikke, så beklager jeg det. Og du svarer bare om du selv vil.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har altså vært på UL allerede? Trodde ikke den var før i uke 17 eller noe... Kunne de slå fast termindato så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Jeg går stadig å kjenner på alle de symptomene jeg IKKE har...

Er litt trøtt, spesielt i ukedagene når jeg er på jobb. Blir der fort sliten, må sitte mye og greier..

Men ellers har jeg bare ømme brystvorter. Før var hele brystet ømt, men nå er det bare vortene som er ømme.

Ikke er jeg kvalm eller sulten hele tida, og ikke går jeg unaturlig mye på do, tror jeg...

 

Dere da? Masse symptomer ute å går?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 juni her og :-) hehe...morsomt...

hvis man er bekymret elelr føler et spesielt behov kan man få tidlig UL. blandt annet hvis man er redd SA eller liknende. Men ved normale svangerskap er det ikke UL før i uke 17-19. Man kan ikke fastslå termin så tidlig,men mann kan justere den litt. De ser vel rimelig sikkert om man er tre eller 12 uker på vei,men særlig nøyaktig er det ikke..den endelige terminen blir i ved den ordinære UL senere i svangerskapet.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...