Gå til innhold

angående utdredning

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har hatt 4 aborter, og ingen barn..hadde hjerteformet livmor og har hatt to operasjoner..mistet nettopp etter dette og kjenner meg litt fortvilet..kan jo ikke være livmoren nå lenger..har ikke fått utdredning siden legene mente det var livmoren som gjorde at jeg mistet..hvordan virker det med utdredning?? tar vi prøver? og hva kan jeg forlange?? noen som har vært gjennom dette og vil dele noen erfaringer???:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjenner ikke til dette med hjerteformet livmor, men syntes det er ille at du nå mistet igjen tiltross for operasjon. Da kan det kanskje ha vært noe annet som gjorde at du mistet?

syntes absolutt du bør få utredning med en gang, det er en enorm påkjenning å miste så mange ganger.

Selv har jeg mistet 4 og er nå gravid i uke 13, har en gutt på 2 år. Har tatt masse blodprøver, bla får å sjekke om jeg produserer blodpropper(leiden), kromosomprøver og en hel masse andre som jeg ikke husker. Mannen min er også tatt prøver av. I dette sv. sk tar jeg progesteron hormoner og blodfortynnende sprøyter og det ser ut til å hjelpe meg denne gangen!!!!

Ta deg en tur inn på habituell forumet, der møter du mange som har mistet flere ganger.

håper du fikk noen svar og at du får den hjelp som du har krav på!!!

masse lykke til.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...