Gå til innhold

Noen med termin i Juni-08 her i Drammen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg bor i Drammen, og venter mitt 4. barn i Juni-08. Hadde vært kos å fått kontakt med noen i området med termin neste sommer:)

 

Alt fra trening sammen, litt turer, kafebesøk og hjemmekos med klaging over like plager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koslig!! Grautlerer:) Jeg er jo ikke så langt på vei ennå, har ikke vært på noe ultralyd. Men utifra egen regning har jeg termin 12. Juni.. Gleder meg veldig, og håper på en gutt(har 3 jenter fra før)

 

Går bare hjemme om dagen, er sykmeldt fra jobb, så dagene blir lange og mye surfing på nettet..:)

 

Formen din bra om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) gratulerer så mye til deg også :)

du er ca 2 uker lenger enn meg da :)

går bare hjemme selv, driver med nettstudier og sånn :)

 

Hadde jeg bare hatt data hjemme så :P

får vel det snart tenker jeg :)

 

formen min er bra, bortsett fra disse puppene...

våknet idag med at den ene var meget rød og hadde utslett !!! :S også er den kjempevarm s¨å besteilte legetime til torsdag... :S

 

ellers er den bare bra :)

din da?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da.. høres ikke no godt ut med de puppene.. Håper det er noe de fort kan ordne da..

 

Formen min er overraskende bra. Nå er jeg veldig til å sammenligne med de andre 3 jeg har.. Og da var jeg kvalm hele tiden.. Men denne gangen er jeg bare sulten:) Ingen kvalme og ingen trøtthet..

 

Jeg er sykmeldt pga en bilulykke jeg var med i tidlig i mai. Gikk ganske utover nakken, så den jobben jeg har er uaktuell å drive med.. Men liksom litt godt å pusle hjemme også, synes jeg:)

 

Hva slags nettstudier er det du driver med da? Greit å få utnyttet tiden hjemme godt:)

 

Jeg er ganske ny her i Drammen, så vet du hvor man eventuelt går til svangerskapskontroll osv. Lyst på helsesøster eller jordmor jeg, for har ikke skaffet meg fastlege her ennå..

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan anbefale gynekologklinikken ved bragernes kirke :)

holder på med helse og sosial :)

uff da, hørtes ikke bra ut med bilulykken da... godt det gikk"så bra" som det gjorde da....

 

godt formen din er bra... *bank i bordet* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er en til fra Drammen med termin i juni :) Jeg har min termin 22. juni da ... 1. gangs gravid. Mye kvalm, svimmel og vondt i hodet, men håper det går over etter hvert. Skal forresten prøve gynekologklinikken første gang neste torsdag. Er spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da skal jeg prøve gynekologklinikken. Hørte noen prate om

Dr willumsens kvinneklinikk også?! Er gynekologklinikken et sted som følger deg gjennom hele svangerskapet?

 

Gratulerer med 1. gangs graviditeten:) Sikkert spent du da.. alt er nytt og greier..:) Du får nyte hvert sekund av alt.. hehe..

 

Hilsen Wendy

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...