Gå til innhold

Det kan godt gå godt


cille35

Anbefalte innlegg

er et ordtak. Jeg har, sikkert som mange andre ferske gravide, blitt litt skremt av alle SA og MA det skrives om her inne. Dette er mitt andre svangerskap, og jeg kan ikke huske jeg gikk og engstet meg slik sist gang når jeg ikke leste på nettet. Det er tragisk for alle de som opplever å miste, men statistisk sett tror jeg det er en opphopning her i dette forumet, trolig fordi man har behov for å kommunisere tapet et sted. Uansett, jeg ble litt glad når jeg så denne statistikken, det går jo an å tenke at det faktisk er veldig sannsynlig at det skal gå bra, i hvertfall på andre forsøk: http://www.ammetaka.no/svangerskap/ufrivilligabort.php

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt!! Ønsker deg all verdens lykke til. Jeg har virkelig forståelse for at mange mister, og at det er vanskelig. Men noen ganger når jeg kikker på disse sidene, er det som om annet hvert innlegg er om MA eller SA, og jeg føler meg unormal som ikke har opplevd det enda. Selv de som har blitt beroliget her inne, får ganske snart tilbakemeldinger fra andre om at "ikke for å skremme, men min døde dagen etter vi så hjerteslagene" osv. Realisme er vel og bra, men det er jo heldigvis sånn, tross alt, at statistikken taler for at det skal gå godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok ikke kalt deg unormal,bare veldig heldig.

Har selv hatt stor trøst av bim sidene etter aborter men man må prøve tenke at om man mister så er det vel kanskje naturens måte og ordne opp.

Og selvom man mister både en og to ganger så er det fortsatt håp.

Men jeg tror at vi som har vært gjennom prosessen er ekstra varsomme og sensitive på ting vi opplever som dårlige tegn og da er det nok stor trøst i andre bimmere som har opplevd og vært gjennom det samme.

 

Men stort sett går jo ting bra,og man kan lett få skremt vannet av seg her inne.

 

Er iallefall positiv ennå etter hjerteslag på ul i dag,andre kan si hva de vil,men er det liv er det håp..og det kan ingen ta fra meg

 

Masse lykke til til deg og,klemmer masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, og så deilig for deg! Jeg håper alt går vel. Selv er jeg ikke tøffere jeg helelr, enn at jeg har bestilt meg privat time m ultralyd i november for å i det minste få bekreftet liv. Har ingen problemer med å forstå at man er var på tegn osv. og flott at man støtter hverandre. Det er vel bare en balansegang, for for mye informasjon kan skape stress og angst, noe som igjen ikke er bra osv. Uansett, masse lykke til til oss begge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...