Gå til innhold

Mannen ønsker ikke nr 3

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hej !

Hjælp mig litt.. ønsker meg nummmer tre vældigt. Mannen min har ombestæmt sig syns han ær før gammel (39) . Han mener vi bør bruke tid å penger på de två fine vi har (9 0g 3 år)...

Jag har alltid tullet med en eller tre. Sårt å ønske ett barn til og bare få nej. Jag ønsker att vi skall vare enige før det trengs både før att lage en baby och følje opp disse ev. tre barnen. Syns heller ikke vi har all verdens tid da jag nærmer mig 35 år.

Tænkt mye på hvorfør jeg ønsker meg nummer tre. Har delt desse tankerne med mannen min. Ett ønske om att uppleve två barn litt tettere, vi har ett ganske litet socialt nett verk och liten familje. Vem skall passe på meg nær jeg blir gammel?? Gott och ha syskon att dele gledjer og sorg med. Ett innerligt ønske å få uppleve det å bli føreldrer sammen en gång til. En nyskjerrighet att få se hur detta barnet utvecklas og blir...

Kan tillegge att førre året var tufft da jag måtte vare borte mye fra familjen . Sån ær det ikke nu... men på høsten har mannen min alltid det travelt på jobb.

Lite kvinnelist før att få som jag vill... eller hvordan skall jag klare og acceptere hans standpunkt ?

Fortsetter under...

Skjønner godt dine tanker om å få tre, og skjønner at det kan være sårt. Men helt enig med deg om at dere må være enige. La han få litt tid å tenke seg om, prat litt pent om det å ha tre uten å mase og se om han blir enig når det får modnes litt.

Og blir han ikke enig, så får du lage en liste med alt det positive over å ha to barn og prøve å venne deg til den tanken :)

Hei du

Helt enig at dere bør være enige. Jeg har brukt to år på "overtale" min mann. Jeg har intenst ønsket meg et barn til - han lå på magen og blå nektet....Nå har vi det bedre sammen enn på mange år....Endelig ble han enig! Det kan komme vanskelige tider etter at barnet er født og da er det godt å vite at dere var enige..

Tack før att dere hører på meg!

Jag tror på det å ikke mase... men Jeg har bare ikke så god tid . Snarare två månader æn två år... Men mannen min sa just att han ær vældigt førnøjd med mmin insats hær hjemme før tiden.

Den som lever får se...

Tack til dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...