Gå til innhold

Endelig! Vognen i boks! Noen som...

Anbefalte innlegg

.....har hört om merke Gesslein?

Har i dag reservert vogn til lillebror som ventes i januar. En kombivogn fra tyske merke Gesslein. Bor i Finland og her er den mye brukt. Lavere enn Simo, höyere enn Teutonia. Valgte kobberbrun farge med litt skimmer i. Kan vendes, og det fölger med to sett hjul (vognen har fire hjul): vinter hjul og sommer hjul som skal settes foran. Disse er mindre å svingbare, sånn Teutonia Fun har. Baggen er en mellom ting mellom myk og hard bag. Vi falt for den med en gang, og gleder oss til vi skal hente den i des!! Endelig er vognen i boks!!

Noen som har erfaringer med dette merke?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10776707-endelig-vognen-i-boks-noen-som/
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS. den har full ligge og sitte stilling, og man kan bruke Maxicosi bilsete på den (adaptere må kjöpes ved siden). 5 punkts sele og håndtaket kan både justeres i höyden og 'knekkes'.

15 kg totalt, men hver del hver for seg er ganske lette.

Å som jeg gleder meg!!!

HI

Jo, jeg har en trehjuling som jeg kjøpte i 2004. Det er en 2005 mod. med softbag. Kjøpte den faktisk i Finland da vi besøkte familie. Hadde egentlig tenkt å kjøpe et mer kjent merke som teutonia eller quinny. Men samboeren min falt for denne vognen. Har virkelig vært fornøyd med vognen. Den er så god å kjøre, stabil og solid og stilig. Dessverre er det ikke så mange som kjenner til dette merket i Norge. Tror det skal bli vanskelig å få solgt den.

Det var også samboeren min som först falt for denne:) Jeg kunne godt tenke meg den som trehjuling, men vi endte opp med fire hjul. Godt å höre du var fornöyd! Får vel satse på å selge den her i Finland når den tiden kommer da, evt. få et barn til som kan bruke den :)

Takk for svar:) Nå gleder jeg meg enda mer til å få den i hus!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...