Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har i det siste merket smerter på innsiden av lårene, ved bekkenet liksom... Hva kan dette være.. eller... retter sagt er det normalt... det kjennes normalt best når jeg går, sitter, legger meg.. er i bevegelse... Jeg har lest om hvordan det er når bekkenet utvider seg, men det skal kjennes mest i ryggen/korsryggen... Bør jeg oppsøke legen å be om henvisning til fyseoterapaut? Er vell ikke tegn på tidlig fødsel tro?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har bekkenløsning og det merkes mest med at jeg har smerter på innsiden av lårene. Så derfor - det kan være bekkenløsning og ikke fødsel. Jeg går til fysioterapi.
¤ my precious ¤ Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Hvor langt er du på vei? Da jeg var gravid hadde jeg også vondt på innsiden av låret...lysken...det kom av at trollet "skrudde" seg nedover i bekkenet når han holdt på å feste seg. Jeg gikk til manuell terapeut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå