Gå til innhold

Emmaljunga: City cross m/city bag vs edge duo combi?

Anbefalte innlegg

Hei! Er inne på barnevognjakten i disse dager, og blir sprø av å ikke klare å bestemme meg. Har bestemt oss for emmaljunga, men ikke type. Ser derfor etter alle mulige erfaringer og råd når det gjelder Emmaljunga vognene. Skal ha barn forhåpentligvis i Mars:)

Fortsetter under...

jeg fikk anbefalt og kjøpe city cross med city bag av emmaljunga forhandleren her, pgr den er myyyye lettter og dra meg, bagen er faktisk så si like stor, bare at den er litt insnervet nederst, men ser mye mindre ut, den er ikke det sa hun, de har målt. og hun sa også at over 50 % av de som kjøper edgen kommer til bake å kjøper lettter trille som city cross eller scooter når de skal gå over til sportsdelen pgr edgen er svin tung.... de ser nesten helt like ut, men personlig så synes jeg city crossen var myyyyye bedre og trille...

det er min erfaring iallefall:)

liker edgen veldig godt jeg også,, var den vi skule ha, men hun i butikken sa vi hadde vogn myye lengre om vi heller kjøpe city cross eller annen trille og city bag , netopp pgr den blir så tung å dra med

Enig med Lillekr her:)

Har også bestillt denne da jeg ville ha en vogn jeg var fornøyd med og kunne bruke hele sportsvognperioden. Vet at d vil bli pes å drasse me en tung vogn i lengden og når man uansett hadde byttet kanskje etter 6mnd el no for at vogna er for tung er d jo unødvendig å kjøpe kombi eller duo, da kan man jo bare kjøpe dypvogn..

Men d er min mening;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...