Gå til innhold

Små kriser..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som savner en liten nødpakke med bleier og wipes?!

Var på Gardermoen forrige uke med mine to små tvillinggutter, da uhellene var ute...hadde selvfølgelig feilberegnet bleieforbruket for turen, og stod der uten nok bleier. Der og da skulle jeg ønske jeg kunne fått tak i en liten pakke med et par bleier og noen wipes, jeg hadde kjempedårlig tid og to småtasser med fulle bleier!! Det er sikkert mange andre steder dette skjer. I mitt tilfelle var det helt uaktuelt å kjøpe en stor pakke med bleier (noe man faktisk ikke får tak i på flyplasser heller så vidt jeg vet..). Flere som har tenkt tanken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke være mer enig!!!

Jeg har opplevd det samme på kafe.

Maten hadde kommet og vi skulle kose oss. Ute regnet det og det var et stykke til nærmeste butikk.

Den lille hadde bestemt seg for å gjøre nr2 for 3 gang på 10 min. og jeg hadde ikke flere bleier.

Skulle gjerne kjøpt en liten pakke som du beskriver der og da.

Skrevet

På Gardermoen selger de små pakker med bleier! Vet ikke hvor jeg har sett det, men sikkert i en av storkioskene med litt reiseutstyr osv.

Er ikke så glad i så mye små pakker som blir til mye emballasjeavfall, jeg, men jeg har alltid med meg en liten Daipees & Wipees (som de feks. selger på barnetrend: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/5/default.asp?wwwalias=Barnetrend)

med ekstra bleier og våtservietter. Pakker alltid 3 bleier, selv om vi bare skal være ute noen timer.

Skrevet

Dette føyer seg jo bare inn i rekken av unødvendige ting man klarer å selge til småbarnsforeldre. En brødbpose/frysepose gjør jo samme nytten.

Skrevet

Kunne vært kjekt å hatt det tilgjengelig over alt ja, men det er nok altfor lite lønnsomt for butikken å ha slikt liggende. For få som kjøper rett og slett.

På en god del bensinstasjoner er det riktignok mulig å kjøpe små bleiepakker fra Libero med 3 - 5 bleier i, men kun i en størrelse da (den midterste vektklassen tror jeg).

Skrevet

Ikke helt enig, det hjelper å ha noe "eget" så man husker det. Når det er sagt så har jeg sydd min selv...

Skrevet

Brødposer er vel og bra det, men det hjelper ikke mye når du først har glemt den hjemme eller minsten har gjort på seg litt flere ganger en tenkelig..

Skrevet

Jeg tror det hadde solgt bra jeg, på steder som nevnt over. Her i USA har de ofte sånn automat på stellerommet (a la bindautomatene) hvor man får 1 bleie, 1 papirunderlag og en wipe. Prøvde å kjøpe en en gang bare for å sjekke ut. Eneste problemet vårt, var at bleia var kjempestor og mini så liten :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...