Gå til innhold

Lett og få jobb i posten som postbud?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg er tror det er ganske lett, i hvert fall i Osloområdet. Jeg leste senest i dag en stillingsutlysning fra posten, der de søkte etter lørdagsbud. Men jeg gikk ikke inn på den. Skal se om jeg finner den igjen.

Annonse

Gjør på en måte det, men det er fordi postbudet mitt ikke klarer å lese forskjell på Johnsen og Johansen, gatenavn på b og på k og ikke minst på fornavnene til de med samme etternavn osv...

Og det klarer jaggu ikke damene på postkontoret her heller:p

*irritert*

Ringte du dem på eget initiativ, eller var det utlyste stillinger?

Jeg så på siden deres at man kan ringe et nr for ledige stillinger. Men vet ikke om det er rette måten og gjøre det på.. kanskje jeg heller bør ringe hovedkontoret som er her i byen i stedet?

Får håpe det godtar meg da, siden jeg ifølge ei over her mener jeg bør ha rettskrivingskurs:P

Er jo bare å slenge inn en søknad.

Husk, du må sortere posten, så kjøre ut. Du har tider på å rekke det, skjærer det seg blir det ofte overtid.

Problemet er mange steder at det er så mangel på folk, slik at de som jobber der får ENDA mere å gjøre og blir holdende på i lang tid.

Annonse

nei, har en onkel som jobber i posten, ikke samme sted som meg da. men han ringte ut hit og spurte om de trengte folk og avtale et intervju. neida rettskrivningskurs trenger du ikke.. he he.. jeg har ikke annen utdannelse enn grunnskolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...