Gå til innhold

Kan dere som er gravide hjelpe meg litt!!???


madde på pergo

Anbefalte innlegg

Hei jenter=)

Jeg hører egentlig ikke til her, men tekte kanskje dere kunne hjelpe meg med et par ting jeg lurer på!?

 

Jeg hadde IKM på Lørdag, men ingen tante har kommet enda!=)=)=)

Tok en negativ test i går kveld.

Jeg har ingen symptomer på at TR kommer, foruten i går når vi skulle ha sex, så var det akkurat som det knøt seg i magen så jeg måtte avbryte!=(

Jeg pleier å ha ganske så presis mens, så jeg lurer på hva dette kan være!

 

Er det noen her som har testet negativt etter IKM, men allikevel har vært gravide?

Takker sååå mye for alle svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tester er vanligvis pålitelige, men det kan jo hende at du har hatt en lengre syklus enn vanlig, og da kan enten mensen være forsinket, eller det er for tidlig til at det slår ut på noen test.

 

Vent et par dager og ta en ny test. Det er ikke noe annet å gjøre enn å smøre deg med tålmodighet i disse situasjonene - vi her inne kan dessverre ikke fortelle deg om du er gravid eller ikke :) uansett hvilke symptomer du beskriver for oss. Det er helt individuelt hva man føler når og hvilke symptomer man kjenner hvor og på hvilket tidspunkt. Så jeg er redd at det bare er å vente og se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt på ikm men tre dager etter er det positivt..Jeg husker at testen slo ut seint sist gang også..Vi produserer kanskje seint disse hormonene..Prøv igjen om noen dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...