Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Det er barnet det er synd på, INGEN av dere andre.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 er det noen som sier det er synd på den ene eller den andre her da?? syns ikke synd på noen jeg,jeg blir alene mamma, vett hvem pappan er,men han vil ikke ha kontakt med bebien!! men er ikke dermed sagt at bebien min får et dårlig liv,er ikke synd på bebien min fordi om den ikke *har* noen pappa... verre å ha en pappa eller mamma som IKKE tar vare på en da!! jeg gleder meg til å bli mamma,å det kan INGEN ta i fra meg!! stå på alle dere andre der ute ;o)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 tusen takk for at du på pekte det anonyme H.I. !! det aldri falt meg inn å synes synd på dattern min for at den biologiske faren hennes gir f.. i både meg og henne.. aldri ofret en tanke på hvordan hun takler det å ikke kjenne faren sin.. bare på grunn av at jeg en kveld var så DUM at jeg lot meg selv bli så full og "la meg forføre" og ha sex med en bekjent og ikke bruke kondom.. (FØR jeg ble sammen med min nåværende samboer, btw..) jeg å nesten le.. kan virkelig noen være så hjernedød at de ikke forstår at (hvertfall 99% av) alle i den situasjonen er full av dårlig samvittighet ovenfor barnet sitt?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 tror vi har lett for å dømme alenemødre eller mødre som ikke er sikker på hver barnefar er. men vi som dømmer har ofte ikke vært i samme situasjon så synes det er dårlig å komme med stygge kommentarer. man vet ikke hvordan det er til man er oppi samme situasjon! barnet kan få det like bra med en forelder som med to. selv har jeg alltid ønsket at jeg hadde en annerledes barndom. mamma og pappa skilte seg ikke før jeg va 17 år, noe jeg skulle ønske de hadde gjort før. så er ikke alle som har et godt forhold fordi om man er to!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Ikke alle er født på ei grønn grein og har alt på stell. Det har mye med egen barndom å gjøre, hvordan ditt voksenliv blir. Og de som har vokst opp i A4 familier og "gjør det bra " her i livet - har VELDIG lett for å fordømme folk som ikke har livet sitt på skinner. Blir kvalm av uviselige kommentarer som den ovenfor. Det tyder på veldig liten innlevelse, empati og muligens utdannelse. I hvert fall DANNELSE! "Døm ikke andre, for at dere ikke selv skal bli dømt". All min støtte går til dere tøffe alenemødre som bærer fram barnet og ikke tar abort i en vanskelig situasjon. Sikkert mange "perfekte" A4-folk som har aborter på samvittigheten. Men det synes jo ikke utenpå, så... Det blir dere som må bære skammen for vår felles menneskelige svakhet/egenskap: vår seksualdrift. All ære til dere, jenter!!!!"
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Synes dette forumet skal være forbeholdt de som trenger det, det er ikke til for at andre "vellykkede" skal komme med drittkasting og nedlatende kommentarer. Da kan man heller holde seg borte! Fy skam!
Christoffer i magen Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Det er synd på barn som ikke har tak over hodet. Det er synd på barn som blir missbrukt. Det er synd på barn som blir slått. Det er synd på barn som ikke har noen. Listen er egentlig veldig lang men å komme å påstå at det er synd på barnet fordi mor ikke vet hvem far er eller fordi far velger å ikke ta del av barnet og være en del barnets liv er bare rett og slett tåpelig. Jeg er selv et produkt av begge deler. Min mor visste ikke hvem min far var. Det måtte tas blodprøver for å finne ut av det. Når dette var gjort så ville da ikke min biologiske far ha noe med meg å gjøre. Jeg har aldri syntes synd på meg selv av den grunn. Jeg har hatt en kjempebra oppvekst og har en kjempebra mor og velger å tro at jeg snarere er priviligert for jeg har fått en mor som har gitt alt for at jeg skal få det bra. Så hvis du ikke har annet å komme med enn sånne teite kommentarer så kan du gå å finne deg et annet forum. Folk søker jo hit for å få hjelp og støtte. Ikke masse dritt far sånne som deg
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Det er deg det er synd på HI som ikke har lært evnen til å forstå andres situasjon og det å ikke dømme andre mennesker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå