Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Og, et tilleggsspm: Min baby spiste nesten all maten menes hun "mmm"-et voldsomt. Så gulpet hun alt opp igjen. Sukkert fordi de ikke er vant med så "tøff" kost?(Var jo litt "grovere" enn middagsglassene...)Hvilke erfaringer har dere m hjemmelaget mat?
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Tror det holder seg i et par dager hvertfall. men det går jo fint å fryse det da. Det gjør jeg. her spiser hun hjemmelaget middag og liker det godt. Men hun er også glad i middagsglassene. Virker ikke som at det blir noe stor forskjell. Jeg moser det med stavmikser jeg da. Blir veldig fin moset.
Labbetøs Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Holder i to dager i kjøleskap. Kan fryses, men dersom du vil fryse potet må du tilsette mm først. Hvis ikke blir det bare en sor svamp pga stivelsen i poteten. Anngående gulpingen så syns jeg det høres ut som om hun forspiste seg. Snuppa mi spiser for mye og gulper opp nesten alt både titt og stadig dersom hun får noe hun syns er veldig godt. Derfor må vi passe godt på å ikke gi henne for mye på en gang. Frukt til dessert er f eks en veldig dårlig ide. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå