Gå til innhold

da er jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig blitt gravid..

jeg som trodde dette aldri skulle skje.

jeg med mine 110kg.

6 uker på vei i dag og overlykkelig.

antatt termin 26 juni..

dette skal gå bra, sommerbaby =D..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!! :D Det er en så deilig følelse å se at det er to streker på testen!

Men hvis du leser her inne, ser du at vi er mange som er over din vekt som er gravide, men skjønner tankegangen din. Jeg hadde akkurat den samme sjøl, selvom jeg er endel kilo tyngre enn deg :) Men det gikk riktig veien for meg også :D

Håper du får et fint svangerskap!!

Skrevet

vi har prøvd i 2 år.

begynte å miste håpet helt her.

sa til mannen at hvis ikke det går denne mnd heller så MÅ det noe drastisk til her..

men, det gikk det.. =)

Skrevet

Så bra da!! :D Mye av det ligger nok psykisk, trur jeg. At vi tenker for mye på det hvis det ikke går med det første. Vet ei venninne av meg gjorde det. Ho var slank, men var inne og fikk beskjed om at ho ikke kunne få barn tilslutt, etter endel år med prøving. Så når ho endelig slutta å tenke på det, så dukka det opp 2 fine gutter :)

Men er kjempeglad på dine vegne!! Lykke til videre! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei og gratulerer

Vi er like langt på vei da, jeg har termin 25 juni. Slet lenge v i og men gikk til slutt med prøverør. Selv om jeg er en del kilo større enn deg.

Masse lykke til.

Skrevet

Jeg har oxo termin 26.juni. Veier 120 kg, men har gått ned 48 kg etter slankeopr så jeg er egentlig strålende fornøyd med vekten min... og føler meg nesten som en sylfide! hehe...

Blir hyggelig å følge deg Pixie!

Lykkelykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...