~La luna~ Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hei. Har fått en liten hvit prikk på brystvorta, vært der noen dager nå. Prøvde pirke på den, men det var litt vondt. Øm og litt sår akkurat der den er. Går greit og amme, bare kjenner det "svir" litt akkurat når hun tar tak. Hva er dette ? Trodde d var en liten blemme, men så leste jeg at det kunne vært tilstoppet melkegang eller noe? Hvordan får jeg den bort?
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Klemme/pirke den bort funket på meg, ihvertfall. Tok det etter at jeg hadde badet/dusjet - lettere da. På meg er det ihvertfall slik at hvis jeg ikke tar det bort med en gang blir det vondere og vondere. Husk å være ren på fingrene!!
~La luna~ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Ok. Takk for svar. da skal jeg prøve det. Men hvis den ikke går bort à? Har jo prøvd å pirke på den, men hjalp ikke..
Expat Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 ÆÆÆÆ forsiktig med fingertupper på puppen! Skitne fingre er en fin oppskrift på infeksjon! Les her: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå