Gå til innhold

Det regner jo inn i vogna!!

Anbefalte innlegg

Ser det er flere tråder om scooter her..

Det er ei kjempefin vogn, men jeg synes ikke den er god i dårlig vær.Den er veldig "åpen", dvs at fotposen ikke kommer langt nok opp hvis dere forstår. Har prøvd flere ulike regntrekk, men gutten blir søkkvåt og kald hver gang vi er ute! Dette er jo ikke holdbart! Dere andre som er så fornøyde, har ikke dere dette problemet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10775480-det-regner-jo-inn-i-vogna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er et problem med de aller fleste triller, de som bare er framovervendte..

Leste en plass om en som brukte Acta Gracos regntrekk, gjennomsiktig.

Det er heldekkende.

lurer på om man kan bruke teutonias nye trekk, det med kalesje som skjermer for åpnongen? det hadde jo vært genialt!

På www.alexi.no f.eks har de mange heldekkende trekk, mail de og hør om noen kan passe vogna di.

og etterpå legger du inn tips her :)

Hadde sikkert hjelpt litt med bedre regntrekk ja, men det er ikke bare det som er problemet! Har litt med fasong og utforming av selve vogna også, for kalesja er jo veldig kort! Den rekker lisom ikke fram der den skal være...

Innrømmer at jeg kjøpte den pga utseende, men jeg er ikke særlig fornøyd nei...

Annonse

Uff det var jo ikke bra nei. Trodde den vogna skulle være super jeg. Er egentlig litt Emmalujnga-fan. Den sportsvogna jeg har nå har ikke det problemet forresten, den har kalesje som går så langt frem at hullet i regntrekket blir loddrett, og dermed regner det ikke inn. Min vogn heter X-lander.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...