Gå til innhold

jeg hostet og nøs..... da.....


TBM28 er lykkelig 4barnsmamma

Anbefalte innlegg

 

 

Blødde ingenting idag helt til jeg hostet og nøs....

 

hjelp... nå blør jeg mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stakkars deg!

Jeg tok gtest i dag og fikk svaret gravid..Men nå blør jeg også...Ikke vondt eller noe..men jeg er redd..Hvor langt må man være på vei før legen tar det alvorlig...Hvor langt er du på vei? Håper alt ordner seg og du må si hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei. Klør meg nesten litt i hodet av de blødningene dine :)

 

Også når du nyser liksom. Uff, hadde jo vært greit om du kunne fått gode svar da. Sier de hva grunnen til blødningene er? eller er det bare noen som er sånn i sv.skapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Har fulgt med på det du har skrevet inn og bil bare si at jeg tenker på deg og krysser fingrene for at alt skal gå bra:) Fortell oss hvordan det går da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holder dere oppdateret hele tiden :;)

 

Håper jeg slutter å blø snart....

blir gal av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Krysser alt jeg har for deg!

Jeg vil be deg om å komme deg til legen å få sett med ultralyd hvordan det står til, så fort som mulig. Har selv vært igjennom dette så mange ganger at jeg vet det er helt for jæ.... å gå slik som du har det nå. Hvis du får til svar at du må ta tiden til hjelp skal du bare kreve å få komme med engang. Du har tross alt vært gjennom noen svangerskap og vet hvordan du har hatt det før.

 

Håper så sterkt at det skal gå bra med deg!!!

 

Stor klem fra meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at når du tar i når du hoster og nyser så sprenger du blodkar der nede? Alt er jo mye mere skjørt nå, og om du har en blodsamling der nede en plass så kanskje den lekker litt? Den dannes jo mange flere blodbaner rindt morkaken osv...

Jeg vet ikke, men det var bare en tanke....

Skal krysse fingrene for deg og håper det går bra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

I forrige svangerskap fikk jeg bronkitt i uke 10. Hosta som en gris :-) Begynte faktisk også å blø av det. Småblødde til og fra i to-tre måneder! Uten smerter , men det var utrolig irriterende. Fikk sjekket UL et par ganger ekstra, men de mente det bare var blodkar i skjeden som var ekstra ømtålige og at blodet kom derifra. Alt gikk bra, sønn på ti måneder og nå en til på vei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...