Gå til innhold

Ligger en tfk på finn.no..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står at den er 2007 modell, men det vet jeg ikke stemmer, det er tidligst en 06 modell! ikke er det carbonystoff heller, men det ganle stoffet som falmer lett! Skjønner ikke at folk skal drive å lure andre! Blir så irritert, det ødelegger for oss som er ærlige!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mmmm.....er det lov da?...ok... Finnkode 11531498

Skrevet

Så lenge det ikke er din egen annonse er det fult lovlig å legge ut linker ja :o)

Men hvordan vet du at dette ikke er en 2007 modell? Har TFK selv og trodde det ikek var noen forandring før 2007 modellen jeg.

Ellers ser det ut som den ikke er i carbony ja, og det er jo veldig teit. Det er stor forskjell på carbony og det andre.

Skrevet

Det er egentlig bare helt tilfeldig.

Bildene av denne vogna lå ute på nybaktmamma.com på nyåret i fjor, februar/mars engang. Det var nettopp disse som overbeviste mannen min om at vogna var pefekt,hehe.. Så da kjøpte vi selv.

Det jeg stusser på, er at bildet av understellet er av en annen vogn, den også ligger på NM....

Du skjønner, jeg studerte disse bildene opp og i mente før jeg kjøpte vogn, pga det er ingen som selger vogna her, så måtte bestille.

Ikke for å henge ut noen ,men jeg synes bare det er uærlig å feilinformere, skal jo ha mye for vogna, ikke sikkert alle vet sånt. Ødelegger også for oss andre som skal selge, som er ærlige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...