Gå til innhold

Eggkoker'n, dollypopp og frk.G

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, ser at dere ligger omtrent som meg i løypa. Har dere merket noen bivirkninger enda? Jeg tok min første spraydusj til morgenen i dag - merket først ingenting. Som om det ikke kom noe... Men hadde jo testsprayet og den funket da så turte ikke å ta en ekstra dusj. Men etter 10 min tid så kjente jeg smaken i munnen så da funket den allikeve :-)

Virker litt pes med den sprayen - og siden vi ikke har fortalt at vi er prøvere så skal jeg jo prøve å ta den i skjul også.... Men, men jeg skal ikke klage - dette er vel tross alt the easy part?

Fikk litt skrekk når jeg leste om alle de vanligste bivirkningene... Men noen merker jo omtrent ingenting.

Lykke til jenter,

klem fra 'M

Fortsetter under...

Skrevet

Hei , *mary had a little lamb -24pp =)

Den smaken som kommer fra sprayen er ikke mye god.

Jeg sa det ikke til noen (unntatt foreldre og søsken) forrige gang,

og det ble mye pes med sprayer og sprøyter som skulle tas til riktig tider.

Forrige gang kjente jeg ingen bivirkninger av suprecur ,

unntatt litt hodepine .

For to dager sider var jeg helt på tuppa , men tror det var en blanding

av at jeg var sliten,har influensa og det at det gikk dritt forrige gang.

Så egentlig tror jeg ikke at jeg har noen bivirkninger.

- Om man ser bort i fra at jeg la på meg en haug ved forrige forsøk ( i aug/sept) , og de kiloene der sitter fortsatt , og nå som jeg har begynt på nytt,kommer det vel flere også =)

Lykke til med hele greia , og måtte vi alle bli så heldige å få en ekstra strek på testen når dette er ferdig !!

Skrevet

Hallo:-)

den smaken ja....æsj..

jeg har drit vondt i hodet,hadde det i går også,måtte bare legge meg

etter middagen.men det renger ikke være en bivirkning,har mye hodepine

eller også.

ellers ser ansiktet mitt litt sånn fargekart ut...dukker opp ting her og der.

synes det er stress med den sprayen jeg assa...var hos søstern i går og

måtte kjappe meg så hun ikke så det.

har fortalt det til mamma og en venninne,orker ikke alle sørsmålene som

vi fikk sist.

når skal dere inn?vi skal til samtale om 1 uke.

Skrevet

Lykke til meg sprayen! Jeg fikk ingen bivirkniger i det hele tatt.

Bortsett fra at jeg har fått et digert kjøttsår i nesa (har sikkert skrapet opp huden) og det NEKTER å gro!!!! ha ha så ikke trykk den inni nesa!!

Skrevet

Har ikke merket noen bivirkningen, men så hadde jeg ikke rare bivirkningene forrige runde heller.... var veldig heldig.... Litt tung i hodet enkelte dager, men ellers ingenting :-)

Ellers har de fleste rundt oss fått vite hva vi skal igjennom.....synes det er ganske deilig. Har sagt klart i fra at jeg ikke ønsker noen spørsmål, med mindre jeg bringer temaet på bane selv....og det respekterer de :-)

Lykke til!

Klem

Skrevet

Huff... Første spraydag og det gikk jo rett til h..... ...

Startet så fint med å spraye kl 08.00, så kl 13.00 - og kl 21.40 kom jeg på at SHIT jeg skulle jo spraye kl 18!!!!!!!!! Så da ble jeg så fortvilet at jeg fortet meg å spraye - og så skal jeg jo egentlig spraye nå kl 23.... Hva gjør jeg nå da? Bare meg som er helt håpløs?

Har ikke kjent noe til at jeg har sprayet i dag (bortsett fra smaken da...).

Skal inn til første kontrolldag den 19.11, 5 dager etter at jeg starter med sprøyter.

Blir spennende å følge med på dere jenter,

*M

Annonse

Skrevet

PS: Det er mannen min som ABSOLUTT IKKE vil at noen skal få greie på det her... Tror kanskje det er pga at han har dårlige svømmere - og at det sliter litt på manndommen..... Jeg skulle gjerne ha vært åpen om det til venner og fam. Synes det er litt slitsomt å late som om at det ikke passer å få barn enda.... Når vi så gjerne skulle hatt hatt barn for 3 år siden liksom...

Skrevet

sprayer du bare 3 ganger??

flere som har nevnt 1 time +/-, så mellom 7 og 9 osv.

jeg sprayer kl 9,14,19 og 23 jeg.

Skrevet

Nei jeg skal spraye 8,13,18 og 23. Men så glemte jeg kl 18 i dag - og det kom jeg på kl 21.40, så da fortet jeg meg å spraye det som skulle vært kl 18.... Og nå skulle jeg ha sprayet kl 23, men er redd det er for tett opptil det forrige dusjen.... Tror du det er bedre å droppe det og så skjerpe meg i morgen+ Eller ta en dusj til nå før jeg hopper i køya?

Skrevet

ville tatt den om en time eller no jeg.

har både mannen og ei venninne som minner meg på jeg,så får

litt hjelp...hehe.

ta deg en dusj du;-)

Skrevet

Hehe... Tusen takk for svar. Ja skal pinadø be mannen om å hjelpe meg å huske på....

God natt,

*M

Skrevet

Jeg bruker mobilen til å minne meg på sprayinga , jeg.

Sikkert ikke noe farlig å ta den noen timer for sent ,

det hadde vel vært verre å glemt sprøyta =)

Denne gangen vet de fleste om at vi holder på,

har vel ikke forklart til alle hvem av oss som har problemer,

men de antar vel at det er mannen min , siden jeg har et barn fra før.

Mannen min har normale svømmere, men veldig få av dem, rundt 1 million...

Skrevet

Sprayer kun 2 ganger dagen jeg, men sprayer dobbelt. Altså et spray i hvert nesebor ved 8 tida og igjen ved 8 tida på kvelden. Sprøyte idag for første gang, så da kun et spray i et nesebor ved 8 tida og samme 8 på kvelden, men kun 1 sprøyte dagen. Står det i mine papirer og sykepleier sa det.

Jeg hører til Porsgrunn da og har også PCOS... om det har no å si.

Hos meg vet mine beste venninner det og nærmeste familie, men ikke fler. Jo, sjefen min vet.... synes det er greit liksom....

Lykke til alle sammen!!!

Annonse

Skrevet

Mannen min har masse svømmere og de er friske og fine - men akk så trege... Orker så vidt å røre på seg... Så de har jo ikke så stor sjans for å nå frem helt opp til egget :-(

Har fundert litt på å fortelle det til sjefen min - men litt usikker der i og med at jeg begynte i ny jobb for 2 mnd siden.... Klaffer det ikke denne gangen (hvilket det SKAL - bank i bordet) så blir jeg nok nødt til å si det. Må jo finne på en unnskyldning for hvorfor jeg blir sykemeldt i 4 dager ved uttak/innsetting... Har enda ikke pønsket ut hva det skal være for noe.

Hva bruker dere som ikke har fortalt det da som unnskyldning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...