Gå til innhold

KVALM KVALM KVALM


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

God morgen jenter.. Jeg må bare få det ut!!! Jeg er så KVALM, at jeg orker snart ikke mer. Er bare i uke 8, og ser håper at det gir seg før uke 12.

Jeg må spise nesten hele tiden. Kjenner hvordan kvalmen brer seg i hele kroppen, og føler jeg gulper hele tiden. Også er jeg så utrolig trøtt...føler at kroppen min veier over 100 kilo, selv om jeg enda BARE er 70!! Ligger på sofaen fra jeg kommer hjem fra jobb, og til jeg legger meg 2130. Ikke akkurat noe luksusliv dette her.

I dag skal jeg til homeopat igjen. Han mener at han kan hjelpe meg mot kvalmen. Det han forklarte til meg sist uke, er at det er MAGESYREN som gjør meg kvalm.. fordi kvalmen går vekk når jeg spiser. Dette gjelder nok for mange her inne. Han sa det var viktig å spise ihvertfall hver tredje time, spise tørre matvarer som kunne suge til seg magesyren. Ikke drikke kaffe eller andre syrlige ting..

Jaja...forhåpentligevis kommer det et lite gull om ca 34 uker :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg kunne forfattet dette innlegget selv! Skal asap prøve rådet om å spise ofte og tørt. Har vært dårlig de siste tre-fire ukene.. Huff huff huff!!!

God bedring til deg, OG meg;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet AKKURAT hvordan du har det. er selv i uke 8 og jeg spiser og spiser hele tiden. er mat- lei nå, men må fortsatt spise. og har selvfølgelig mest lyst på det som er ikke er fullt så sunt....

Jeg var også sånn sist gang og kan trøste deg med at det bli bedre:)

Imens får vi bare holde ut...

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter også med kvalme..

Kroppen føles fryktelig tung.

for ikke å snakke om hodepinen og trøttheten,

ligger på sofaen som en sekk med poteter her..

er i uke 6 i dag da.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ening. Konstant uvel og trøtt. Vil dette noen gang bli bedre? Vil man virkelig føle seg pigg og opplagt senere? Er syv uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...