Gå til innhold

Mensen etter avbrutt fryseforsøk...??

Anbefalte innlegg

Måtte avbryte et fryseforsøk nå nylig pga.at slimhinna ikke ble tykk nok. Har ikke hatt problemer med det før, men er det ikke det ene så må det jo være det andre..... :(

Har fått beskjed om at jeg mest sannsynlig kan starte opp igjen på nytt frys så fort jeg har fått mensen.

Bare lurte på om noen hadde erfaring med dette og om dere da har hatt en "normal" mensen etter avbrutt forsøk.

Sluttet med Progynova på torsdag og det begynte å komme litt "grums" på søndag + noe mer på mandag, men ikke mye.

I følge syklusen skulle jeg hatt mensen i går, altså mandag.

Det virker som om det er noe mere på gang, men er litt redd for at det var det lille som kom i går som er det hele...??!!!

Det er vel ikke slik at når man har gått på Progynova at man ikke får "normal" mens pga. at man ikke har hatt en vanlig eggløsning??

Hvis det er det som kom i går som er det hele, så skal jeg jo egentlig begynne med Progynova i dag. Regner jo egentlig med at mensen ikke har kommet ordentlig i gang enda og pillene skal jo ikke tas før det...

Noen som har erfaringer?

Fortsetter under...

Jeg hadde avbrutt forsøk pga for tynn livmorlimhinne sist tirsdag.

Jeg var da på dag 28 i syklusen.

Fikk mensen i går...

Virker som normal mens hos meg.

Forrige gang fikk jeg mensen etter 4 dag.

Jeg skal nå prøve ett forsøk på naturlig syklus.

De sa ikke noe om at man ikke kunne begynne med en gang etter ett forsøk. Hos meg så vet de ikke hva de skal gjøre nå, har hatt 2 forsøk med progynova uten at livmoslimhinna reagerer.

Derfor prøver de nå en runde på naturlig, mens de er i tenkeboksen.

Lykke til på neste forsøk

Hei dere og takk for svar!

Fortsatt ingen ordentlig mensen her, bare "grums", så det var nok godt jeg ikke startet med pillene etter den lille blødningen jeg hadde.

Slutta med Progynova på dag 24 i syklusen og er nå på dag 30. Den lille blødningen kom på dag 28...........

Forhåpentligvis kommer mensen snart ordentlig i gang så jeg kan starte på Progynova. Har noen ganger tidligere hatt "grums" + en liten blødning uka før det kommer, så jeg får bare satse på at det er det som skjer denne gangen også... Håper virkelig det for jeg orker ikke tanken på å måtte vente en måned til, er virkelig utålmodig nå!

Lykke til med frys i naturlig syklus Trondheim 74!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...