mamma mina Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Mistet i juli min lille spire. Nå er jeg gravid igjen, men har hatt en svak blødning når jeg skulle hatt mensen. ikke mye, bare bittelitt hver dag. I går blødde jeg en del etter samleie, men det hadde gitt seg i dag. Nå er jeg redd for at jeg kan miste igjen. Noen som har erfaring på dette?
tricia Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Redd for at jeg vet altfor lite... Har du snakket med legen om det enda?
LabbogLine Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Nei, desverre... har mistet en gang, men ikke rukket å bli gravid igjen etter dette. Har du smerter da? Hvor langt er du på vei? Man kan visst blø litt i løpet av svangerskapet uten at det trenger å være noe galt. Har visst noe å gjøre med at det er økt blodgjennomstrømning der nede, og at man da lettere kan blø. Men hvis du er usikker kan det kanskje være greit å ta kontakt med legen? Så blir det litt lettere etterpå,at du slipper å gå og engste deg. Vet jo hvordan det er.. Håper det går bra med deg:)
mamma mina Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Da ser det ut til at det har gått gale igjen:-( Masse blod vondt i magen og en klump (som sist) Utolig deppa nå..... Får vel snakke med lege i morgen, men det er vel ikke noe de kan gjøre. Hvis det ikke er en til der inne da, kan jo håpe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå