moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Holder på å bli gal jeg... For ganske nøyaktig 5 uker siden hadde Snuppa kjempegode soverutiner på natta. La seg 7-8 tida på kvelden, sov 7-9 timer før første måltid, spiset og sov videre 3-4 timer. Utrolig deilig og godt i en strevsom hverdag. Men så, da pappa kom hjem fra utenriks (ikke sikkert d har noen sammenheng, men d var på den tida), begynte hun å "styre" og våkne oftere og oftere. Nå sover hun ikke stort mer enn 3, maks 4 timer i slengen før hun må ha pupp, så sover hun videre 2-3 timer... Jeg greier snart ikke mer :'( I tillegg tar hun noen kvelder ikke natta før i 10-11 tida... HVa FAN gikk galt??? Hva skal jeg gjøre??? Er på vippen til å utvikle fødselsdepresjon, og denne totale mangelen på søvn hjelper jo ikke akkurat. Jeg fullammer nesten, hender hun får litt mme av og til, hvis hun tar flaska (ikke alltid), og hun får smake litt grøt hver dag (ikke så veldig poplulært). Syns også hun spiser for ofte/lite av gangen på dagtid, så lurer på im hun rett og slett får i seg for lite av den fete mettende melka... Hun styrer også mye på dagen når hun spiser, på natta er hun helt annerledes. Spiser seg mett og god på en rolig måte. På dagen stresser hun og styrer en hel del... I natt har jeg sovet 2 timer, ammet og sovet 3 timer, ammet... Og nå får jeg ikke sove mer :'( Må jeg gi opp hele amminga for å få søvn? Vil ikke d... *sukk*
Expat Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Tenner?! Snakk med hs om hva slags smertelindring dere kan bruke til baby... (Du vet jeg ikke har lov...) Vi hadde helt enkelt en "oppskrift" fra legen om hva som var "lov" når hun hadde det vondt. Og amming er smertelindrende. I tillegg så er det at hun er 4mnd, det er standard brystvegring... Det at hun styrer er standard for det!! Legge til når hun sover på dag er en metode... Få avlastning... Det er de hvis menner må ta ut litt av sin permisjon og bli sykemeldte når det står mot depresjonen. Vet om flere som kom igjennom det sånn! Jeg sender deg en pm med epost, du kan bruke ammeforumet (du har vel konto nå?) for å få mer spesifikke råd, vi er mange der inne som kan "alt til sammen" om alt... Og der kan vi jo si alt... Blomman, fjummsi, ellie, alle er der!
Expat Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Hmmm, jeg får ikke sendt deg melding, send meg en med din adresse så sender jeg tilbake!
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, jeg er sykemeldt, og sambo hjemme nå, heldigvis. Rart at jeg ikke kunne få PM.... Må lese om brystvegring, d er noe jeg ikke har vært ute for før... Lurer også litt på om hun kan ha KISS... Skal til barnefysio i morgen og sjekke saken... eposten min er som nicket: [email protected] Takk for respons, er så godt å ha noen å "prate" med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå