"gullet" Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 jeg har hatt to brystreduksjoner, hører så forskjellig, fra forskjellige jordmødre... så vil gjerne ha svar fra noen m egen erfaring også.. vet at jeg uansett må gi morsmelktillegg v siden av, men så hører jeg at d er større sjanse for brystbetennelse når man har bystreduksjon.. jeg skal ha KS i desember.. og helt ærlig så vet jeg ikke om jeg orker alt d ekstra styret m pumping osv. m mine to første måtte jeg gå over til flaske og tillegg etter par mnd, da orket jeg ikke mer etter og ammet og pumpet...
Expat Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Jeg vil anbefale følgende: Gå til ammehjelpen.no, trykk på "få ammehjelp" og let frem ammehjelper med spesialkompetanse på brystopererte kvinner! Da får du ordentlige svar! Og det er kjempelurt å tenke på dette tidlig!
"gullet" Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Dytter denne opp igjenn, da jeg kun fikk noen tekniske svar på den siden... greit og få høre av egen erfaring..
"gullet" Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Har snakket med amme ekspert...
Expat Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=12 De to øverste på listen her er ammehjelpere og har egen erfaring og spesialkompetanse på området... Du kan også gjerne konferere med disse pluss en ammehjelper i ditt nærområde, for ofte trengs tett oppfølging helt i begynnelsen!
"gullet" Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 skal prøve de på listen, takk.... men jeg har faktisk vært på sykehus til ammeekspert m spesialkompentanse på området.. men d r ikke alt man kan lese seg til.... der gikk jeg bare ut m en guffen følelse at jeg nesten var mislykket visst jeg ikke fikk til og amme, for det skulle jeg få til, derfor jeg bare vil høre flere historier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå