Gå til innhold

vondt etter orgasme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir litt bekymret... Hver gang jeg har samleie og kommer, er det utrulig vondt i eggestokkene/nedre del av magen rett etter på..

Virker som kroppen sier ifra at dette ikke er bra! Men har jo lest mange plasser att sex under svangerskapet ikke skal gjøre noe..

Er selv 9 uker på vei....

Noen kloke svar her ute?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har hatt det akkurat som deg. Kjentes nesten ut som rier i etterkant av samleiet, og det var så vondt at jeg måtte "gå rundt i rommet". Fant likevel ut at det kun gjorde vondt etter samleie når vi hadde hatt en type stilling, mens det går greit med andre. Ble først engstelig som deg, men har også lest at det skal være helt trygt. Prøv dere frem, og ikke bli redd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har sex jobber livmoren litt fordi alt henger sammen vettu.

Det som skjer er at du får sammentrekkninger eller kynnere,og det er ikke farligt.

Helt normalt.

Sex under svangerskapet er ikke farligt og er heller aldri årsaken til verken sa eller ma!

Vis noe av dette skulle forekomme ville det skjedd uansett,men det hadde ikke vært pga samleie.

 

prøv dere frem i ulike stillinger,ikke gi opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅ glad du var samstemt og enig i at det ikke er skadelig. Strengt tatt er man jo heldig som får det til, selv om livmoren jobber litt i etterkant. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...