Mom2Two Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har i alle år trodd at de i sangen "When a man loves a woman" sang: "When I'm baaaaack from Bahamas".... Klassikeren er jo "Her kommer dine armer små" i stedet for arme små Eller "Milde Jesus du som sagde", så ser man for seg Jesus som sager med sag...:-p Flere?
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Er sykelig opptatt av riktig tekst selv (nesten så det blir litt sært) og tar gjerne teksten med en gang men venninnen min er ram på å synge sanger feil, jeg har hatt det sååå mye morro med henne ang det altså, skal vi se om jeg husker noen gode eksempler på det....... When I see you want buy, Its like sting (artisten) in my heart Maria Arredondo dette altså, riktig er vel "When I see you walk bye, there`s a sting in my heart" Nå husker jeg selvfølgelig ikke den som er mest morsom da, skal prøve å tenke litt. Men som sagt, det er veldig sjeldent at hun faktisk forstår hva som blir sunget om sååå søt når hun sitter å synger det hun tror blir sagt.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Ja.. huff... Ja, vi elsker dette landet, som det stiger frem, furet, værbitt over vannet, med de tusen hjem. Elsker, elsker det og tenker På vår far og mor Og den saganatt som senker drømmer på vår jord. Jeg derimot, da jeg var 3 år og akkurat hadde fått en lillebror, sang som følger: Ja, vi elsker dette landet, som det stiger frem, "urettferdig over landet, i de tusen hjem." Elsker, elsker det og tenker På vår far og mor Og den saganatt som senker drømmer på vår jord. Hehe,, var det mest logiske jeg kunne tenke meg og trodde faktisk det var slik den var. Hvilken 3-åring vet forresten hva furet, værbitt betyr?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 hehehe, nei.. ikkesant.. Syntes det var helt logisk jeg.
Tokatter_USA Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Da jeg var svært liten, sang jeg "Bæ bæ, lille lam, har du noe øl?"
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Hahaha..... og jeg sang "Mikkel Rev satt PÅ skrev..." altså at han satt skrevs over denne tavla. Ikke rart den sprakk da tenkte jeg. Hehe.
mammantilverdensbestebarn Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg trodde i flere år at det var "it's a fire on downtown"... så for meg at det brant på shopping-senteret i porsgrunn jeg da... men skjønte etterhvert at det var "it's the final count down..." hehe
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Den der Waterfalls sangen med TLC; en kompis stod å sang "Dont go Jason Wonderful" når de synger "Dont go chasing waterfalls" hihi
Dudellidallo og Tillo Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Har en bror som er ekspert på å synge feil sangtekst.. Den sangen som går slik: "I´m like a bird I lonely fly away.." synger han "Fly like a wind i lonely fly away".. (tror teksten er slik jeg skrev vertfall..)
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 fant ut for noen år siden (2 kanskje... hehe) at Samantha Fox synger, Full moon in the city, på begynnelsen av Touch me og ikke, Homon in the City.. jeg sang homon på norsk, så jeg trodde hun sang om en homo i byen!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 En kompis av gubben skulle synge "she moves in mysterious ways" av U2, og sang "she moves in most serious ways" *fnis*
La Perla Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 Mayaya og newton og prinsessen på erten: Furet betyr rynktete, med mange furer. Værbitt betyr bitt av været, altså "slitt og grov pga storm, regn osv". Jeg trodde at romanen "Bikubesong" het "Bikubesesong". Det trodde jeg da jeg var 38-39 år (er 40 nå). Var ganske flau over det, helt i sommer da en venn av meg faktisk OGSÅ kalte boka Bikubeseson. Hihi, jeg trodde det bare var jeg som var så teit. Datteren min sang i stedet for "så kom den onde fe derinn", "Så kom den UNGE fe derinn". Og så sang hun "Hiv og hoi, snart er KATTEN vår" (ikke fordi hun ikke kunne si S men fordi hun trodde det het katten).
Helnøtt med spire:) Skrevet 30. oktober 2007 #14 Skrevet 30. oktober 2007 Da jeg var lita sang jeg hallejula i stedet for halleluja hehe.
Lille Kolibri Skrevet 30. oktober 2007 #15 Skrevet 30. oktober 2007 Ha, ha, dette er kjempegøy! Jenta mi sang: "Hvem kan seile på ruten min?" ("hvem kan seile foruten vind") Kjem ikkje på noke meir no, men har nok noken sjølv òg...
3 blå Skrevet 30. oktober 2007 #16 Skrevet 30. oktober 2007 Husker ikke helt hva sangen heter, men når jeg var liten sang jeg alltid en sang om en jeger inni skogen, bare at jeg sang neger...hehe
Felix&Lurifax Skrevet 30. oktober 2007 #17 Skrevet 30. oktober 2007 Onkelen min trodde Sexbomb sangen til Tom Jones var: James Bond James Bond you're a James Bond, hehe
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #18 Skrevet 30. oktober 2007 Den derre "Kiss the rain" sangen har jeg alltid sunget feil på.. oppdaga det for noen år tilbake. Jeg sang: Historay! Hehehehehheehe. Vi ler mye av det ja..
Bærta å babyn Skrevet 30. oktober 2007 #20 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg sang av full hals: Sofa away from me! Dire Straits; So far away from me...
Sunniva- og Majamamma Skrevet 30. oktober 2007 #21 Skrevet 30. oktober 2007 Neimen, jeg trodde også at man sang "urettferdig over landet" da jeg var liten, trodde jeg var den eneste, he he. Og så sang jeg - i hvert fall opptil andre klasse - "vi er en ren nasjon, vi menn, vi små er nalen lange" (vi ere en nasjon vi med, vi små en alen lange) Jeg trodde for øvrig Bjørn Afzelius het Bjørnar Celius (vanlig etternavn nordpå) i maaange år...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 30. oktober 2007 #22 Skrevet 30. oktober 2007 Vazelina bilopphøggers har en sang hvor de synger om "ei jinte med bleike hår". Gubben sang "ei jinte med bleike lår"..... Jeg holdt på å le meg i hjel!!
☆Anonymia☆ Skrevet 30. oktober 2007 #23 Skrevet 30. oktober 2007 otilie79 og gojentene<3: hahahahhahah det trodde jeg også :DD HAHAHHAHA sang det av hele min hjertens lyst..hahahhaha
Milli Vanilli Skrevet 30. oktober 2007 #24 Skrevet 30. oktober 2007 Da jeg var liten og gikk på søndagsskole, så fikk vi avogtil velge sanger/salmer som vi skulle synge. Jeg ønsket meg en gang "den som liket springer ut" Hun læreren tok den til slutt, og vi sang kjærlighet fra Gud... Lærte jo den dagen at det altså ikke var noe lik som sprang ut i den sangen :-P
mamman til ana Skrevet 30. oktober 2007 #25 Skrevet 30. oktober 2007 Her er jeg når jeg var yngre: Ooohh wee going to eat pizza!!! (orginalen er vel slik Oohh were going to ibiza) Også et eller anna pizza airlines egentlig sier di vel -- ibiza airlines.. djisses:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå