Gå til innhold

baby pà 3mnd men tross amming GRAVID:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei mà bare fortelle dette. er blitt gravid tross fullamming og alt og min lille baby er bare 3 mnd. Jeg er kjempe glad da men kom som et lite sjokk! terminen er 4. juli 08. Ogsà fòdte jeg 6.juli iàr. Snakk om à vàre fruktbar da...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å hjelpe meg!!! Snakk om å ver fruktbar!! :D GRATULERER!

Hehehe, småbarnsmor på heltid du nå!:) leeenge framover! Hihi

Skrevet

Amming er ikke prevensjon. Det er fullt mulig å bli gravid selv om man ammer.

Ønsker deg lykke til !

Skrevet

Hei god morgen.....hehe:-) Ja jeg viste selvsagt at det ikke er sikker prevensjon. Er bare lykkelig jeg assa....kvalmen har ikke kommet enda og hàper ikke den kommer sà ille som sist. Lykke til dere andre og:-)

Skrevet

Hehe...ja takk alle sammen!!! Fàr bare hàpe kontantstòtta fortsetter. Hvis det er noen politikere her inne og leser..sà stà pà for oss som fòder nye borgere til à bygge norge...hehe.-)

Skrevet

Så flott..da er det ikke bare meg.Jeg ammet ikke da men hadde ikke fått tilbake mensen.Og ble gravid...men går det greit og amme nå?har bare hørt at det kan framkalle abort...

Skrevet

Har ikke lest at det kan bli abort av det. har du bare hòrt eller lest??

Skrevet

har faktisk hørt det her og..var ei vennine av meg som mistet pga at hun ammet..men no vet jo ikke jeg sikkert.Snakk med legen om det.

Skrevet

Oi da fàr jeg sjekke opp i hu og hast. har sjekket litt pà nettet skjònner du og der sto det ikke no om abort. Sà rart. Vil jo gjòre alt for at det ikke blir abort da.

Skrevet

Det er bare tull at amming kan fremkalle abort. Bare fortsett å amme babyen din og kos deg! : )

Skrevet

Takk for det:-) ja ammer han fortsatt og det er sà kos for bàde meg og han. Skal ikke hòre pà bare prat...jeg har lest fra fagfolk som har skrivd at det ikke er farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...