luckymam Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hei mà bare fortelle dette. er blitt gravid tross fullamming og alt og min lille baby er bare 3 mnd. Jeg er kjempe glad da men kom som et lite sjokk! terminen er 4. juli 08. Ogsà fòdte jeg 6.juli iàr. Snakk om à vàre fruktbar da...hehe
FrøkenAasen Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 å hjelpe meg!!! Snakk om å ver fruktbar!! GRATULERER! Hehehe, småbarnsmor på heltid du nå! leeenge framover! Hihi
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Amming er ikke prevensjon. Det er fullt mulig å bli gravid selv om man ammer. Ønsker deg lykke til !
luckymam Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 Hei god morgen.....hehe:-) Ja jeg viste selvsagt at det ikke er sikker prevensjon. Er bare lykkelig jeg assa....kvalmen har ikke kommet enda og hàper ikke den kommer sà ille som sist. Lykke til dere andre og:-)
luckymam Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2007 Hehe...ja takk alle sammen!!! Fàr bare hàpe kontantstòtta fortsetter. Hvis det er noen politikere her inne og leser..sà stà pà for oss som fòder nye borgere til à bygge norge...hehe.-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Så flott..da er det ikke bare meg.Jeg ammet ikke da men hadde ikke fått tilbake mensen.Og ble gravid...men går det greit og amme nå?har bare hørt at det kan framkalle abort...
luckymam Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2007 Har ikke lest at det kan bli abort av det. har du bare hòrt eller lest??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 har faktisk hørt det her og..var ei vennine av meg som mistet pga at hun ammet..men no vet jo ikke jeg sikkert.Snakk med legen om det.
luckymam Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2007 Oi da fàr jeg sjekke opp i hu og hast. har sjekket litt pà nettet skjònner du og der sto det ikke no om abort. Sà rart. Vil jo gjòre alt for at det ikke blir abort da.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Det er bare tull at amming kan fremkalle abort. Bare fortsett å amme babyen din og kos deg! : )
luckymam Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. oktober 2007 Takk for det:-) ja ammer han fortsatt og det er sà kos for bàde meg og han. Skal ikke hòre pà bare prat...jeg har lest fra fagfolk som har skrivd at det ikke er farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå