Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er det forskjell på om dagmammaen kommer hjem til deg eller om man leverer barnet til dagmammaen?

Sender man da m matpakke til barnet??

har man dagmamma hjemme så må man jo koste maten til henne også

vi bor i Trondheim, vet ikke om d har noe m saken og gjøre, om d r forskjell på pris pga det

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10773789-hva-koster-en-dagmamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var dagmamma i Trondheim vinteren/våren 2006, hadde barna hjemme hos meg da. Tok 4200 per barn, og da laget jeg lunsj og fruktmåltid, eneste foreldrene måtte ta med var evt frokost.

Om du skal ha dagmamma hjem til deg så regner jeg med det blir litt dyrere siden den dagmammaen da ikke har mulighet til å passe flere barn! Og det om du skal koste maten hennes er det du som bestemmer. Anbefaler deg å lage en kontrakt hvis du skal ha dagmamma hjem til deg, hvor det står skrevet regler og avtaler, slik at det ikke faller tilbake på deg senere om noe skjer!

Har hørt at folk tar alt fra 4000 opp til 6000 kr, spørs hvem du treffer på rett og slett.

Hvor i Trondheim bor du?

• 2 uker senere...

4200 er ikke dyrt. Så lenge barnet er under 3år og ikke går i barnehage så beholder du kontantstøtten pluss at du kan trekke av ca 25000 i året dersom dagmammen betaler skatt. En dagmamma eller dagpappa passer jo tross alt på det mest dyrebare i livet ditt:)

ja det har du rett i!skatten min er det dyrbareste jeg har, men vi har fått ei dagmamma som jeg kjenner til. er ei voksen dame med lang erfaring og har andre dagmammabarn. hun tar 3000 kr så for meg hadde det vært uaktuelt å betalt 4200 kr for ei dagmamma som jeg ikke kjente! nå har jeg ei jeg vet passer godt på gulle mitt så jeg kan vær trygg på at hun har det bra:)hadde vell heller aldri latt en fremmed passe på jenta mi heller men la jo ut annonse.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...