Gå til innhold

INGEN MAGE ENNÅ... ? (utålmodig nå)

Anbefalte innlegg

hei.. fler i samme situvasjon som meg?

Jeg er liten å ganske tynn, så jeg hadde kansje rekna med at magen skulle vise ganske fort på meg, men sånn har det altså ikke blitt.. jeg er i min 14 snart 15 uke, og her viser det minimalt, eller ingenting... å jeg begynner å bli utålmodig nå... har så lyst at alle skal se at jeg er gravid, å jeg gleder meg sånn til å få gravid-magen :D

kan også tillføye at jeg er 22 år, førstegangsgravid fra stavanger/sandnes..

sliten ennå med litt uggen kvalme å litt vonde bryster..har av og til menslignende smerter, veldig ofte opplåst i magen, tisse ekstremt ofte, mye sulten å TRETT TRETT TRETT.. hehe.. litt om min gravid-tilstand altså..

lille-meg_med-lille-deg_i-magen :)

Fortsetter under...

Hei!

var vel i den samme situasjonen som deg.Gledet meg vilt til å få sånn gravidmage sånn at alle kunne se at jeg var gravid,og ikke bare trodde at jeg hadde kost meg litt vel mye i det siste,hehe.

Jeg er nå 17+2 og nå begynner det å synes at det er en kul.Den begynte vel å komme nærmere uke 16.Må innrømme at jeg ikke følte meg helt vel med en gang,rart å ha litt mage,når den alltid har vært flat.

Men er helt over det nå,og er super stolt over å endelig ha fått mage:-)

Tror nok det varierer veldig fra person til person,jeg...

Lykke til,du skal se at magen kommer når tiden er inne:-)

Jeg har heller ikke fått noen mage enda. Synes egentlig det er litt deilig, jeg... Tenker at den kommer nok før eller siden, og på slutten kommer jeg nok til å være litt lei av den uansett, så synes bare det er greit at det drøyer litt;)

Er 16+1 i dag... Ser kanskje ut som jeg har spist en veldig god middag,men ikke sånn at noen andre enn meg legger merke til det, og i alle fall ikke når jeg har på klær.

Resten kan jeg nesten bare kopiere fra deg, for det stemte så godt;)

kan også tillføye at jeg er 22 år, førstegangsgravid fra sørlandet

sliten ennå med litt uggen kvalme å litt vonde bryster..har av og til menslignende smerter, veldig ofte opplåst i magen, tisse ekstremt ofte, mye sulten å TRETT TRETT TRETT

Skjønner ikke hvorfor du stresser sånn?

Helt vanlig det du beskriver.

Jeg er 17 uker nå og har akkurat begynt å få bittelitte grann.

Helt normalt at det ikke begynner å synes før uke 20 til og med.

Litt tålmodighet så kommer det snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...