connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Klarte å gå rett ned i ett asfalthull da jeg hentet den kommende storesøster i bursdag i dag. Var bekmørkt ute... ikke nok med at jeg tryna.. men jeg dro med meg lillemor i fallet siden vi holdt hender. Ho gikk rett med tinningen i asfalten... uff. Vi tok en kjapp tur på legevakten, sjekket hennes hode.. alt bra! tommelen min blei plastret og sjekket om den var brukket.. Han trudde ikke det. Men lillegull i magen blei bare trykket litt på.. kom tilbake om du får mer vondt i magen sa han. Hm... Jeg var både svimmel og kvalm. Kunne jo lyttet til hjertet i det minste. Vi skvatt litt både lillemor og jeg. Men det gikk bra. Typisk meg.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Uffda! Hørtes ut som litt av en overraskelse å gå rett ned for telling sånn.. Men høres ut som alt går bra med både deg, magen og lillemor. Skal jo litt til for å skade seg med et "vanlig" lite fall.. Skal se meg ekstra godt om for asfalthull, men kan finne på å snuble i egne føtter også jeg så.. hehe.. Får håpe du slipper unna skumle hverdagsfarer fremover;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå